23 jarige man doodgeslagen

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

stop toch met dit soort topics te openen, dit gebeurd nu eenmaal vaak in holland
probeer ermee te leven ipv te lopen mierenneuken over zoiets
 
fak jezus man, gaat weer lekker... blijf wel lekker thuis een filmpie kijken, wor k tenminste nie doodgeslage wat een mongole, stelletje randdebielen,
 
Hornymoose said:
stop toch met dit soort topics te openen, dit gebeurd nu eenmaal vaak in holland
probeer ermee te leven ipv te lopen mierenneuken over zoiets

Net alsof je het ok moet vinden als er iemand kwaad word gedaan?
Jij bent goed bezig zeg.
 
distinct. said:
Net alsof je het ok moet vinden als er iemand kwaad word gedaan?
Jij bent goed bezig zeg.
denk je dat ik dat niet erg vind of absurd?
ik ivnd alleen deze topics TELKENS irritant, we weten allemaal wel hoe het in nederland gaat :rolleyes:
 
Hornymoose said:
denk je dat ik dat niet erg vind of absurd?
ik ivnd alleen deze topics TELKENS irritant, we weten allemaal wel hoe het in nederland gaat :rolleyes:

Misschien dat het zo is tot mensen doordringt.

Alsje de topics irri vind lees je er maar overheen, kwestie van je cursor 1cm verder bewegen..

Kvind niet normaal, die dingen blijven maar komen.. maar laten we het verhaal ff afwachten...
 
bron: fok.nl

Door Killer_Mom - donderdag 5 mei 2005 @ 19:09

quote:
Op donderdag 5 mei 2005 15:55 schreef -_Tommy_- het volgende:
mja heb er iets meer over gehoord, was een jongen die nogal over de zeik was dat psv had verloren, die ander jongen was "irritant" volgens anderen en onder invloed, die jongen die verloren had heeft toen schijnbaar 1 klap verkocht die dus helaas fataal is geworden
klopt ongeveer, die jongen is toen met zijn hoofd op een paaltje terecht gekomen, en overleden........
 
Ofwel het kan iedereen gebeuren, dus niet keiharde moord zoals er in de media vertelt wordt.
Voorderest kan ik niet echt veel met dit topic en sluit ik 'm. :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top