Het is weer zover.. een 14-jarige op een scooter!

Status
Not open for further replies.
Als je een persoon laat rijden die geen ervaring heeft, of veel te jong is ... overtuig jezelf er dan van dat hij of zij het wel aankan. Anders ligt voor mij de schuld heel niet bij dat mannetje, maar bij de eigenaar van de scooter.

Ouders laten hun kind toch ook niet zomaar door rood lopen, hoe moeten die kinderen in godsnaam weten dat dat dodelijk kan zijn!? Precies, weten ze niet, althans nog niet. Dat ventje van 14 misschien wel net zo ...

Keer een jongen uit mijn klas laten rijden op mijn aerox, omdat hij week erna brommer ging kopen bood ik aan dat ie wel ff mocht oefenen. Alles rustig en netjes uitgelegd, nou, ben blij dat we die 500 meter overleefd hebben!

Dat was dus MIJN fout, en niet de zijne!
 
Originally posted by Twan
:rolleyes: :|

In elk topic is het het zelfde, Arne zegt iets en ineens zegt iedereen hetzelfde als Arne |(

Weet je waarom? Omdat ik gelijk heb....
 
Originally posted by Arne
Weet je waarom? Omdat ik gelijk heb....


:W :D Niemand durft gewoon een andere mening te geven als jouw :* Allemaal arne fan's
soul2.gif
 
Mijn mening is gewoon, eigen schuld dikke bult. Heeft verder nix met Arne te maken, want daar heb ik toch nix mee.

Zeik niet zo mensen. Het is wel de verantwoordelijkheid van die neef. Neem dat mannetje dan achterop ofzo, dat vinden ze al bruut. Maarja het is nou eenmaal gebeurd, ieder mens dat logisch nadenkt, en dat kan met 14jaar ook, weet dat je niet overal 80 kan gaan rijden !
 
Mja ik vind het altijd zo mooi. Iedereen hangt altijd de moraalridder uit.

Kom je een keer op een meeting, dan rijdt iedereen als een mongool rond, zonder helm, kriskras door elkaar...

Prachtig.
 
Arne, doe eens niet zo stoer :rolleyes:

Wat mij betreft heeft Twan gelijk, zodra 1 iemand een bepaalde mening geeft, of met een bepaalde mening een topics start gaan bijna alle reacties dezeflde kant op. Het ligt geheel aan de topicstarter hoe een topic hier verloopt. Soms komt er een bepaalde reactie en dan gaan alle reacties weer opeens de andere kant uit.

Kansloos. :|
 
Dat heet een discussie fora....

En nogwat, op je 14de ben je onverantwoord bezig, ik heb het ook gedaan, en je neemt een enorm risico.

Of je capabel bent om te rijden is een ander verhaal, maar wettelijk ben je schuldig, ookal kan je zo goed rijden.

Iedereen van die forum neemt ook een risico door opgevoerd te rijden.

[edit] En ik denk dat niemand weet hoe het precies gebeurd is, kinderen zijn onvoorspelbaar [/edit]
 
Originally posted by Freezer
Dat heet een discussie fora....
[/edit]

Discussiëren doe je door elkaar te overtuigen, en niet zoals het hier lijkt elkaar massaal na te blaten. :!
 
Originally posted by Youssef
Discussiëren doe je door elkaar te overtuigen, en niet zoals het hier lijkt elkaar massaal na te blaten. :!

Men kan eenzelfde soort argumenten hebben. Ik vind bv dat je totaal off-topic gaat en een ander doel met jouw reply's heb geplaatst in dit topic dan de eigenlijk bedoeling van de topicstarter was.

Maargoed, misschien kunnen we dan weer on-topic gaan.
 
Originally posted by Youssef
Discussiëren doe je door elkaar te overtuigen, en niet zoals het hier lijkt elkaar massaal na te blaten. :!

Je hebt wel gelijk met dat nagepraat. Hier valt het nog mee, moet je eens op Fok.nl kijken |(

Verder wel dom om scooter uit te lenen aan iemand zonder certificaat, zelfs aan iemand met certi kan het dom zijn.

Vaak denkt zo'n ventje dat hij het allemaal wel kan en dat het stoer is en dat had die eigenaar in moeten zien dat zo'n ventje waarschijnlijk nog wild enzo is en gelijk volluit wil.
 
WS was het nog een std onbegrensde scooter ook en is ie ongelukkig terecht gekomen, zo'n Telegraaf kut verhaal om ons scooterrijders weer zwart te maken.
 
Originally posted by Youssef
Discussiëren doe je door elkaar te overtuigen, en niet zoals het hier lijkt elkaar massaal na te blaten. :!

Liever nablaten dan flames proberen te starten, vriend Youssef :|
 
Originally posted by SRurbanKID
WS was het nog een std onbegrensde scooter ook en is ie ongelukkig terecht gekomen, zo'n Telegraaf kut verhaal om ons scooterrijders weer zwart te maken.

Tja, dan valt het me nog mee dat dit niet op Fok staat. Daar geilen ze echt op zeiken tegen alles wat met scoot's te maken heeft. En dan laten ze alle scooterrijders wel ff hun brute Golf TDi zien, dan houden ze zich wel gedeisd. En ook als voor ze een scoot rijd trappen ze ff gas bij... Echt stoer daar op Fok die gasten.

Telegraaf is ook zo'n bout krant.
 
Originally posted by Arne
Mja ik vind het altijd zo mooi. Iedereen hangt altijd de moraalridder uit.

Kom je een keer op een meeting, dan rijdt iedereen als een mongool rond, zonder helm, kriskras door elkaar...

Prachtig.

Je moet ook wat om je scoot te showen hè ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top