Een 15-jarige bromfietser 6 x aangehouden

Multivar

Certified 2kw+ member :P
Een 15-jarige bromfietser uit Bergen op Zoom heeft bij een politiecontrole maarliefst zes bekeuringen ontvangen. De jongen die samen met een vriend zonder helm rondreed, werd omstreeks half drie woensdagochtend opgemerkt door patrouillerende politieagenten.

De politie constateerde pas hoeveel overtredingen de jongens hadden begaan, toen ze hen na een korte achtervolging hadden klemgereden. De brommer was ten onrechte voorzien van een oranje plaat. Ook was de jongen nog niet in het bezit van een bromfietscertificaat, omdat hij nog geen 16 jaar was. De bromfiets was eveneens niet verzekerd en de jongens droegen geen helm. De politie heeft de tweewieler in beslag genomen.



:( Hoe zouden wij brave scooter rijdende burgers nou aan zo'n slechte naam komen :(
 
Advertisement - register to remove this

:rolleyes: iedereen is jong enzz ... het hele forum rijd zwaar opgevoerd en het grote deel rijd ook op de openbare weg dus iedereen doet even hard mee maar sommige overdrijven het inderdaad
 
@ sebas! spam mag hier niet dus kijk maar op de links in me signature
@ durox denk dat ze maar van de halve scooter een paketje maken
weird.gif
 
en over dat iedereen het doet, ik ga egt niet met oranjestikkers rijden...zonder verzekering..zonder helm.. en zwaar opgevoerd ..ok dat laatste wel maar je begrijpt het wel.

gewoon weer een stelletje aapjes dat de weg af moet, ben blij datze gepakt zijn:W
 
Originally posted by Lycorda
en over dat iedereen het doet, ik ga egt niet met oranjestikkers rijden...zonder verzekering..zonder helm.. en zwaar opgevoerd ..ok dat laatste wel maar je begrijpt het wel.

gewoon weer een stelletje aapjes dat de weg af moet, ben blij datze gepakt zijn:W

Ons heilig boontje :*
 
Originally posted by Sebas!
Wat de neuk, reknak politie mag toch maar 3 boetes in 1x uitschrijven?

Schijnt een fabel te zijn.

Ik ben wel benieuwd of deze scooter in beslag wordt genomen ja of nee en wat dan de gronden daarvoor zijn.

Maarja, ben het wel met lycordo eens, van de weg dit schorem.
 
ze mogen je niet een 6 boetes geven , maximaal 3.
heeft een agent me vertelt toen ik met een Nrg gepakt werd ,


geen helm
geen certificaat
geen verzekering

geen kappen
opgevoerd
geen gele stickers

de onderste 3 woude ze wel geven (zijde ze ) maar niet gekregen.
 
waarom een boete voor geen kappen, zo lang je toch maar gewoon verlichting hebt??? dat heeft een dragster toch ook nauwelijke(lees, wel een beetje)
 
Scooter mag volgens mij pas in beslag genomen worden als de hoogte van de boetes groter is als de waarde van de scooter..

Is dacht ik hetzelfde met auto's..

Correct me if I'm wrong :)
 
hoezo krijg je halve boetes als je nog geen 16 bent?
toen ik 15 was kreeg ik ook gewoon de volle mep aan mijn broek.
Als je halve boetes uit zou schrijven , dan heeft het niet echt nut volgens mij?
 
Back
Top