15-jarige overleden door brand bij sleutelen aan brommer

Status
Not open for further replies.

Nylez

Ziploos
Een 15-jarige brommersleutelaar uit Amsterdam is vannacht overleden aan de gevolgen van een ongeval tijdens werkzaamheden aan zijn voertuig. Samen met een 14-jarig vriendje zat hij gisteren in een schuur aan de Kreeftstraat in Amsterdam-Noord aan zijn brommer te sleutelen toen brandstof vrijkwam.

Een onverwachte steekvlam zorgde ervoor dat de boel in de fik vloog. De twee jongens vatten ook vlam en werden zwaargewond naar een ziekenhuis gebracht. Daar is de 15-jarige vannacht aan zijn verwondingen overleden.

AT5 meldt overigens dat de brand ontstond omdat de twee wegens de kou de deur dicht hadden gelaten. Daardoor konden de benzinedampen niet wegwaaien. Toen er tijdens het sleutelen een vonkje ontstond vloog de schuur in de brand. De jongens renden brandend naar de woning waar ze geholpen werden zichzelf te blussen. Een familielid raakte daarbij gewond maar kon na behandeling naar huis.

Forumer?
 
Advertisement - register to remove this

tsja het is erg maar wie gaat er nu sleutelen met een hoop benzine in de buurt en dan in een afgesloten ruimte dat is wel het eerste wat ik aftap
 
14/15 jaar , zullen er wel niet bij nagedacht hebben , toen der tijd sleutelde ik ook altijd in de garage met benzine etc :X
 
w00t das hier in de buurt.. nog nix gehoord, sterkte voor de mensen die em konden.
 
Scarface. said:
tsja het is erg maar wie gaat er nu sleutelen met een hoop benzine in de buurt en dan in een afgesloten ruimte dat is wel het eerste wat ik aftap

mja een 15 en 14 jarige, niet iedereen is zo verstanding als jouw.


Sterkte aan de nabestaanden iig, dit is iets wat je niemand toewenst.
 
TresurP said:
mja een 15 en 14 jarige, niet iedereen is zo verstanding als jouw.


Sterkte aan de nabestaanden iig, dit is iets wat je niemand toewenst.


je hoeft mij er niet mee aan te vallen maar iedereen die een beetje wakker is weet dat bezine damp gevaarlijk is

mjah het is erg genoeg voor de nabestaanden
 
Ik denk dat die jongens er niet echt bij nagedacht hadden. Het is oko wel een lullige manier om er achter te komen. Zo had ik er zelf ook nog niet echt over nagedacht. Ongeluk zit in een klein hoekje.

nabestaande geluk toegewenst....
 
als hij bij een forum zit is het vast scooter freaks

wel knap stom:X

is bij mij ion de buurt maar verder ook niks gehoord
 
Vroegah ook altijd sleutelen aan zwaar lekkende brommers/scooters..
carbjes die leeg tieften op de betonnen vloer etc..

Mja, hoe krijg je het in godsnaam voor me kaar om met normaal klusgereedschap een vonk te genereren?
Was de persoon statisch geladen?
Of zoals mening scootblooper werd de scooter gestart met de bougie niet in de cilinderkop?

Raar
mja evengoed mijn begrip voor de nabestaanden..
In de fik staan is in ieder geval geen prettige manier om je laatste seconden van je leven mee te maken :X
 
Of slijpen, lassen, mss roken ofzo. Mja doet er ook niet echt toe het is iig heel erg voor vrienden en nabestaanden enzo:(

Sterkte voor mensen die hun kennen...
 
Hmm das hier om de hoek. Was alleen niet thuis.
Maar die jongens kunnen niet veel goeds zijn geweest.
Zal eerdaags wel horen wie t waren
 
:( je gelooft tog niet dat zoiets kan........

Echt klote...

Heb trouwens samen met een maatje ook een dikke vik in de schuur gehad een paar jaar terug we waren toen ook ongveer 14/15.....

Toen gebeurde het ook heel onverwachts, vloer vol met benzine en bougi dop bungelde er boven en ik zat loos te kicken @ de kickstart en ineens een dikke steek valm..... Gelukkig goed afgelopen had zelf een lichte brandwond en brommert rap de sloot ingereden en vuur redelijk snel gedooft....
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top