Zo, vandaag me maar weer es verveeld dus heb me maar weer ff wat uitgeleefd, stukje bij beetje kom ik er wel denx +ralf+
Semi polijst hoer denx 8P:
Ook maar gelijk fototje van et nieuwe carbje gemaakt, met home made kelk iets anders paste die verdomde E13 niet, komt denk nog wel eens wat anders als ik daar zin an heb
Gelijk maar ff et (tering gare) carterkappie spuiten, word wit met dat rondje erin rood denx, geen kritiek op de smile dies koel
En ook maar ff bietje dremelen in et kappie, moet et nog afwerken natuurlijk
Dat was et dan weer kindertjes, zeg maar dag dikkie dik tot de volgende keer 8P
Ik heb een mooie deal kenne maken voor een nieuwe uitlaat+ overange en delta, mah natuurlijk weer geldloos dus maar ff snel me c20 kenne verkopen en dan maar weer es ene upgradje kwa spullen, en maak ik dan wel weer ff een filmpie en foto's natuurlijk
zo weer ff een updateje, op et motorische gedeelte,plan was voor de pror ace pijp de te gaan maar hij had ook nog ene incomplete team 2000 liggen en aangezien ik nog een demper had en een vriend de ophaning was het geen probleem . wat er dus bijgekomen is :
Malossi Team 2000 uitlaat
Malossi fixed poulie
Malossi torque driver
Malossi special kevlar belt
Malossi delta clutch
Malossi wingbell
Speedfight 2 radiateur
foto's :
team 2k ( moet nog verder oplappen alleen ff testen hoe et stond )
Wingbell
Radiateur meuk
Poulies wingbel snaar en delta
moet nog ff foto's los maken van de delta ne van de poulies denx maar die komen snel zat.