Team 50 fkt Tph

Status
Not open for further replies.
willik nog wel doen, moet robert alleen eerst ff klaar zijn met m'n auspuff dan komt et wel goed

oudenhoorn is het centrum van deze Blaasch-streek :D het ligt immers tussen spijkenisse en Hellevoetsluis in.

jeej eindelijk werkd die govverdommegrafhoeren lycos/tripod zooi eens (denx)

dus ff een testje of ie et wel doet zegmaar, is gelijk een close up vna me kap is te zien dat zelf spuiten niet gelijk lelijk hoef te zijn ;)

lakdigtbij.jpg

Zo, vandaag me maar weer es verveeld dus heb me maar weer ff wat uitgeleefd, stukje bij beetje kom ik er wel denx +ralf+

Semi polijst hoer denx 8P:

Bling%201.jpg

vliegwiel.jpg

bijde.jpg

Ook maar gelijk fototje van et nieuwe carbje gemaakt, met home made kelk iets anders paste die verdomde E13 niet, komt denk nog wel eens wat anders als ik daar zin an heb :P

carbz0r.jpg

Gelijk maar ff et (tering gare) carterkappie spuiten, word wit met dat rondje erin rood denx, geen kritiek op de smile dies koel :P

carterkap.jpg

En ook maar ff bietje dremelen in et kappie, moet et nog afwerken natuurlijk

kapz0r.jpg

Dat was et dan weer kindertjes, zeg maar dag dikkie dik tot de volgende keer 8P

Laatste kapje is mooi en origineel, ik zou alleen wat fijner gaas gebruiken zodat er niet zo'n grote openingen zijn, verder is het echt mooi !

Komt denk nog wel, maar ik had dit gaas nog liggen dus deed et er maar ff 8r voor et id zegmaar.

Ik heb een mooie deal kenne maken voor een nieuwe uitlaat+ overange en delta, mah natuurlijk weer geldloos dus maar ff snel me c20 kenne verkopen en dan maar weer es ene upgradje kwa spullen, en maak ik dan wel weer ff een filmpie en foto's natuurlijk :D

zo weer ff een updateje, op et motorische gedeelte,plan was voor de pror ace pijp de te gaan maar hij had ook nog ene incomplete team 2000 liggen en aangezien ik nog een demper had en een vriend de ophaning was het geen probleem :D. wat er dus bijgekomen is :

Malossi Team 2000 uitlaat
Malossi fixed poulie
Malossi torque driver
Malossi special kevlar belt
Malossi delta clutch
Malossi wingbell
Speedfight 2 radiateur

foto's :

team2k2resized.jpg

team 2k ( moet nog verder oplappen alleen ff testen hoe et stond :) )

wingresized.jpg

Wingbell

radresized.jpg

Radiateur meuk

rangewingresized.jpg

Poulies wingbel snaar en delta

moet nog ff foto's los maken van de delta ne van de poulies denx maar die komen snel zat.

Status
Not open for further replies.
Back