Team 50 fkt Tph

Status
Not open for further replies.
Ziet er goed uit, ik grote lijnen kijkt het een beetje op wat dat van mij moet worden. Ik hoop je een keer tegen te komen met scoot... Team50 FKt vs Team50 Fkt..... lijkt me leuk..

Btw, is er ook een Doppler met langere drijfstang? ivm TEAM 50?
en oud of nieuw type 50?

Tinne..
(heb ik jou op Msn?)

Edit:
je had een AC team50, met Mhr zuiger, dus is het gewoon een Mhr50, en je hebt je signature niet aangepast... je hebt nu ProRace...
Edit

Last edited:
Heeey
Leuk weer zo'n pro race erbij.
Ik zou alleen snel een andere carb kopen, dan komt de kracht pr race boven
<edit> @ tinne: ok :D <edit/>

Mzzls Arthur

geeft wel makkelijk gas denks met die kabel zo aangesloten:X

ziet er ghaaf uit deze tph....

greeetzz

BaRt@Sp said:
geeft wel makkelijk gas denks met die kabel zo aangesloten:X

ziet er ghaaf uit deze tph....

greeetzz

Soepelste slag ooit :X maar zit nu wel weer goed hoor,
vrijdag denk ff een filmpie maken alsk me koppakking heb vervangen en me blok koelvloeistof vrij heb gemaakt want dat ging weer ff niet goed.

zo kep even de glazen op me voorkap gezet, staat wel laien style te koel vink zelf, alleen zit een soort van bobbel in die kap waardoor ze niet helemala zo strak op de kap liggen als bij een mc3 maar dat moet dus maar.

voorkapschuinvoor.jpg

voorkapvoor.jpg

Dank u, denk vrijdag ff een beginnetje maken met et afstellen en et vervangen v.d koppakking van et rotding :P dan ff kieken hoe et vooruit komt

Door een ben ofzow raced in de std klasse sobw, maar maak mij nie uit wie et heb gedaan ziet er in in iedergeval toppie uit :P.

verder hek een 24mm carbje aangeschaft, alleen nog ff et gaatje in et vlotterbakkie fixxen en ik ken weer knallen, dan eens een filmpie denx :D

Status
Not open for further replies.
Back