Team 50 fkt Tph

Status
Not open for further replies.
Morge avond ff malossi overanged poulies ophalen ,dan maar weer ff verder zoeke naar wat webspace voor me filmpies :D

jah blijkbaar wat teveel

@ thomas : vlotter heb ik waarschijnlijk iets te ver terug gebogen omda hij eerst overliep.

Zo heb nu NRG mc2 kapen kenne regelen eneen mvt toerentellertje ( zo snel mogelijk foto's) dus nu ga ik maar weer es die nrg kappen onderhanden nemen en weer es spuiten, ben daarnaast opzoek naar een c20 dus ik wil mijn evo 50 pijp verkopen richtprijs 140 incl (foto staat hierboven) dus als iemand intresse heeft pm me dan ofzow.

Wees je lief voor me ex MVT-tellertje ?? :P

Op klaaswaal was het schatje aanwezig met mijn overrange , carb , spruitstuk en membraan ...liep gelijk een stuk mooier en knalde 2x zo hard door in het middengebied :W

Dus Ro je weet wat je te doen staat ; Overrange kopen [en rotor :P]

Oooi

Zo na een lange tijd stiekem op me luie reet te hebben gezeten heb ik weer een kleien updeet.

volgende veranderd aan me setup:

Metrakit Pro race 2 afgewerkt
Yasuni C20
Malossi E13 filter

voor de rest wat optisch

Mvt teller rood gemaakt
Nrgmc2 kappenset
underseat gemaakt

wat foto's

modifiedplamuur.jpg

wat plamuur/polyester werk

8rkantoranje.jpg

underseat beginnetje met me benz. kraantje erdoorheen

stuur.jpg

Modified Stuurtje met de gespoten mvt tellert
en fiets tellertje (moet nog een goeie bevestiging fixxen voor me sensor iemand een id?)

schuin8r.jpg

Met de c20 (moet ik nog verder opknappen lasnaden zijn niet zo mooi zow)

blokschuin.jpg

totaaltschuinzei.jpg

nu nog zonder voorlicht glazen, heb NRGmc3 glazen liggen maar die zijn nog aan et opdrogen kzal zo snl mogelijk foto's regelen ervan.

Dat was het dan wel zobeetje, Ik ga binnenkort nog ff me ontsteking aanpassen en een aerox rad. oid erop fixxen

Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back