Team 50 fkt Tph

Status
Not open for further replies.

Ald

Doe slim!
Zo na een lange tijd nix gedaan te hebbe maak ik maar weer ff een project page aan.

Vroegah toen ik nog geen scooter overlast veroorzaakte tufte ik rustig op me snor puchie door spijkenisse heen, ondertussen waren me vrienden zoals Robert (runner reloaded) en vincent (sfera) ook hier van et forum al rustig op scootertjes aan et tuffen dus ik dacht ik ken nie achterblijven.

ik kocht toen een brakke ntt, hij was zwart met blauw en allemaal andere kleuren en moes nog wel wat aan gedaan worden. De scooter reed wel maar nie op de manier zoals et zou horen. De vertanding was brak, lagers half dood zwaar verneukte cilinder en voor de rest was eg alles gaar.Na een tijdje kloten daarmee had ik een runner blok geregeld met : rito met c3 en voor de rest ook nog alles redelijk nieuw.

me setup na een tijde rondzoeke en vragen was :

polini corsa 70
17.5
bida s2
malossi multivar

dat reed wel leuk, toen ging ik em spuiten in het wit met roze

Roald-ntt.jpg


Op die foto had ik al een sfera monoseat gefixed en een andere setup gebouwd

Gilardoni 70cc tuned
big one racing
rito met c3
do 19mm (later ook ff met 28mm d-slide gereden)
mhr multivar


dat ging ook wel leuk tot ik iets nieuws wou. na een hoop gezeik van me ouders ben ik maar begonnen een 50cc setupje deze is/word

* moek nog hebbe.

MHR Team 50 fkt met MHR 50 zuiger
Polini Evo 50 uitlaat
Carters tuned
Polini speedclutch
polini aangepast 21mm recht spruitstuk
Do 21mm carb
MHR multivar
Bewerkt MHR vl11 membraam
Kartfilter
Doppler krukas
MHR lagers
Binnenrotor* (zie nog wel welke)

De cilinder:
teamfkt.jpg


teamfkt3.jpg


en nog 1 om et af te leren:

teamfkt2.jpg


en even et asje:


Krukas.jpg



Het plan was eerst om met evo 50 te gaan rijden maar die redde et niet om al die tijd mijn keuze te blijven

Ik wou toen natuurlijk ook weer een andere look voor me scooter.
toen had ik wat dingen weggehaalt.stuurkappie (std stuur aangepast) dat lelijke vasthou beugel iets passagiers steppies enzz.

toen ik em weer wou spuiten bleek dat het een heel erg kutwerk was om me voorkap weer netjes glad te krijgen, dus toen had ik van RonaldV hier @ forum een tph voorkap gehad en die heb ik gelijk beetje bewerkt. Ook had ik de beenkappen zwaar bewerkt maar toen uit eindelijk bleek dat de NTT beenkap nie paste met een TPH voorkap |( Dus toen maar nieuwe gefixed en die maar nie meer aangepast zat te veel werk in en ik vond et tog ook niet zo mooi.

Ondertussen ook allemaal kleine dinge gefixed, bijna allemaal van een runner af : remhendels rempomp voorvelg gashendel en meer van dat soort dingen.

Ook voor de gein me blok rood gespoten :

blok.jpg


Daar nog met de Evo 50 erop en op de achtergrond wat uitlaatjes (evo 50,big one,Krt)

hier nog et helemaal opgebouwde blokje.

blokz0r.jpg


daar nog met de evo 50

Toen na een tijdje spuiten enzow zag ie er uiteindelijk zo uit :

scootz0r1.jpg


scootz0r2.jpg


Hier nog 1 van et blokkie onder de scooter.
zeiblok.jpg



Het zit nu allemaal in elkaar maar et zit nog niet mee: verrotte kering,trippende carb,verrotte zuigerveer.

dus ik ken er pas weer wat aan doen als ik weer es me salaris binneheb. Ben nu nog ideen aan het opdoen voor miss vette stickers oid en nog een vette kleur voor me velgen want de achtervelg is afschuwelijk.

Binnenkort meer pix en als ie eindelijk es rijd gaak gelijk een filmpie maken natuurlijk, word waarschijnlijk dan 1 waarmee ik en Robert (runner reloaded) samen ff kansloos blazen ofzow. maar het is wel et doel om maar ff goed te rijden met klaaswaal en dan ff banken ofzow hoop zo rond de 12 te zitte.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

rood blok ziet er best nog wel geinig uit :D

vet project verder wel
en waarom de overstap van LC naar AC :X?

//edited ;)
 
Zow tering Roald, je had er wel zin in he , dat hele stuk typen:p
Maare ik kom deze week wel weer ff langs, gaan we weer ff zipperen:)

Ciao..!

Edit : Bacardi voorvork tuning denks 8) Edit :
 
Tis een normaal std ding, maar ik laat em nog wel ene keer afdraaien als ie es goed rijd anders gaat et fout denks.8p


En de 13pk moet tog ook wel te halen zijn:W
 
Originally posted by Marcel-NRG
rood blok ziet er best nog wel geinig uit :D

vet project verder wel
en waarom de overstap van LC naar AC :X?

//edited ;)

Het zit zo ikke moes een andere cilinder hebben, toen kon ik deze cilinder overkopen vond dat wel een leuk id beetje AC power :D
 
YEAH
kep van ronaldv een mhr demper gehad die ff op de evo pijp gehoert maar weet nie wat nou vetter staat:

mhrevo.jpg


met de mhr demper OF.............

pijp.jpg


ik denk tog dat ik voor de mhr demper ga moet alleen wel een malossi beugeltie fixz0rren
 
das dom man met mhr demper, staat er een plaatje onder evolution en een malossi demper :X

Voor de rest AC is :W
 
joh das een behoorlijk dikke typhoon netjes hoe je dat zadel heb geregeld ik had vroeger ook een typhoon maar die had een kaal open stuk erachter (had er jammer genoeg ook nooit iets aangedaan) isz nou al verkocht en heb me nieuwe project
 
Dan word et dus de evo dempz0r :D , de malossi demper is ook een beetje te lang staat nie mooi onder me scoot.
 
gewoon de stilste demper erop flikkeren,en maak dat ding eerst rijdend en daarna pas aan stickers en achtervelg spuiten denken;)

kleur is en blijft bruut btw:p
 
Velgen rood gespoten en onderplaat bij me 8rkappen gefixed, morgen maar weer es ff wat picca's bossen :D
 
Ff piccas gebost,
Van de onderkap/plaat:
scootz0rass1.jpg


en nog 1:
scootz0rass2.jpg


En ook ff 1 van helemaal met de rooie velgies:
scootz0rzei.jpg



Vandaag heb ie ook weer eens gelopen, alleen blijft me vlotter hangen oid dus tot 2x toe stonde me carters helemaal vol met benz dus morge maar weer ff fixxen. en als ie dan goe rijd :X ff filmpie
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top