KGL Racing Team Sprinter

Superspecial A is de Superspecial klasse zoals we hem kennen. De Superscpecial B klasse is idd met een minimum gewicht van 120kg, zonder lachgas en max 90cc dacht ik (niet helemaal zeker van.)
 
max 100cc idd vinnie.

Maar kenny, er zit echt ergens iets totaal fout bij jouw blok, als ik die grafieken zo bekijk, heb je er 1 grafiek bij(die met het hoogse vermogen) die lijkt bijna op een geblokkeerde run.

en dan door wat rollen te veranderen krijg je een totaal andere lijn met pk's verschil.
 
max 100cc idd vinnie.

Maar kenny, er zit echt ergens iets totaal fout bij jouw blok, als ik die grafieken zo bekijk, heb je er 1 grafiek bij(die met het hoogse vermogen) die lijkt bijna op een geblokkeerde run.

en dan door wat rollen te veranderen krijg je een totaal andere lijn met pk's verschil.

Ik weet dat er ergens iets mis zat vorig seizoen, we gaan binnenkort terug beginnen banken en eens kijken hoe ver we nu komen. We gaan zoizo eens naar een andere bank om te kijken waar het verschil met onze metingen nu zit (mits onze bank met de nieuwe software een hoger vermogen aangeeft). :)
 
ik zou ergens in nederland eens een tovami opzoeken.

Wij hebben zelf ook een tovami, maar het oude type met de rol gelijk met de vloer ervan (niet dat dit veel zou mogen uitmaken) Maar als ik dan bel naar de verdeler van deze banken dan zouden die dingen absoluut niet moeten geijkt worden.. Meer nog, ze beweren dat metingen tot 30 pk met een t7 perfect mogelijk zijn.. Maarja, zo een testbank is alsnog handig om af te stellen, ookal geeft ze niet de juiste vermogens weer :)
 
Het maakt niks uit of de testbank 20 30 of 550 pk aangeeft, het gaat om het verschil wat je meet. Tovami wordt vaak aangeprezen omdat mensen kunnen vergelijken met anderen en dan met een vinger naar de ander kunnen wijzen met "Ik heb lekker meer"

Jij hebt zoals ik kan zien een enorm probleem in je overbrenging, maar ik denk dat je beter eens hulp kan inroepen die vaker met testbanken heeft gewerkt en snapt wat de metingen zeggen, dat is voor jezelf ook erg leerzaam.
 
Het maakt niks uit of de testbank 20 30 of 550 pk aangeeft, het gaat om het verschil wat je meet. Tovami wordt vaak aangeprezen omdat mensen kunnen vergelijken met anderen en dan met een vinger naar de ander kunnen wijzen met "Ik heb lekker meer"

Jij hebt zoals ik kan zien een enorm probleem in je overbrenging, maar ik denk dat je beter eens hulp kan inroepen die vaker met testbanken heeft gewerkt en snapt wat de metingen zeggen, dat is voor jezelf ook erg leerzaam.

Ja, dat weet ik :) I'll keep it in mind ;-)
 
We zijn van plan om voor de start van het seizoen nog ergens anders op de bank te gaan, we zullen er altijd wel iets van opsteken :) Dan weten we meteen hoe groot het verschil nu juist is met onze bank, dat heb ik altijd wel al willen weten. Maar welke plaats is aan te raden om op de bank te gaan? Heb eens zitten zoeken en er zijn vrij veel mogelijkheden, welke is volgens jullie aan te raden? Het zou misschien ook handig zijn moesten ze over een testkader beschikken want ik weet niet of ik daar nog op tijd zal aan geraken :-\ En desnoods kan een run of 2 met het allu frame op de bank ook niet al te veel kwaad :)
 
Je kan overal in nl wel gaan, ik weet niet waar je het dichtst bij in de buurt woont??

De meeste hebben ook wel bankframe ter beschikking
 
Back
Top