Quist Racing 70a/b zipjes

Hahaha heeft Jasper hem vanacht afgebeund? :p om 3uur hoorde ik dat die nog niet klaar was en dat jullie om 10u bij Vasco moesten zijn.

Ben benieuwd de 17e :D

Jasper is tot zaterdag nacht half 4 ongeveer door gegaan. vande week gaat die langs vas om hem helemaal af te stellen en als het mee zit gaat vas vanavond die van mij afmaken. 17e moet goedkomen gaan er iig gezellige dag van maken
 
scheurt je broek niet meteen open van die enorme bouten door je achterkap?

waarom niet gewoon kleine M6 imbusjes?

vind het kevlar er vet uit zien! enkel mag er nog een blanke lak laag overheen. Ik kom hem zondag wel even bewonderen:)
 
scheurt je broek niet meteen open van die enorme bouten door je achterkap?

waarom niet gewoon kleine M6 imbusjes?

vind het kevlar er vet uit zien! enkel mag er nog een blanke lak laag overheen. Ik kom hem zondag wel even bewonderen:)

het is een oude foto bouten waren ook niet echt ideaal zijn al snel vervangen en als het goed is is jasper vorige week druk bezig geweest met kappen helemaal op te schuren om er een mooi nieuw laagje blanke lak er over te doen. maar het resultaat weet ik zelf ook nog niet.
 
scheurt je broek niet meteen open van die enorme bouten door je achterkap?

waarom niet gewoon kleine M6 imbusjes?

vind het kevlar er vet uit zien! enkel mag er nog een blanke lak laag overheen. Ik kom hem zondag wel even bewonderen:)

Is een laag mat blanke lak overheen gegaan nu, erg netjes. Boutjes etc zijn inderdaad al aangepast zit nu ook een nieuwe bevestiging/stuk frame onder.

Als het goed is krijg ik vandaag van Inne de stickers ook binnen, dus als vanavond de zipjes er weer zijn onder het genot van een biertje maar eens plakken :p

Na wat problemen met ontstekingen heeft Vas uiteindelijk toch een leuk vermogen uit beide scooters gekregen :)
 
kevlar zipje zag er goed uit! stickerbomb ziet er irl ook tof uit! mooie zipjes

enkel de achterstaaf van de kevlar zip, ik zou hier persoonlijk toch wat anders op verzinnen dit kan niet lang goed gaan.
 
Met dat achterstaafje heeft hij vorig seizoen ook gereden zonder problemen :)

Jasper viel 3 honderdste buiten de finale helaas :( en JobJan een 13e plek. Volgende wedstrijd beter :)

Hier JobJan en Jasper.
fu46kj.jpg


En Lars welke gelijk 1e werd in de scootersport.
20apbf7.jpg
 
Met dat achterstaafje heeft hij vorig seizoen ook gereden zonder problemen :)

het is wachten op problemen natuurlijk, waarom niet gewoon de veerophanging gebruiken ipv de ophanging van het achterspatbord en een M6 boutje?

Tevens slecht van de keuring dat zo zoiets goedkeuren.

maargoed, just my two cents:)
 
Als je naar een minarelli kijkt met onderlangse ophanging weet ik niet wat er ''veiliger'' is.

Misschien nog wel een punt om eens naar te kijken.
 
Ja, het viel me gewoon op en dan vraag ik me af of die 50/100(!?) gram het waard is om dat risico te nemen. Aangezien die andere zip gewoon een super degelijk staafje erop heeft zitten!

Dan kan je beter een dun ijzer buisje naar achteren lassen met de ophanging van een oude veer op de veerophanging van het carter en dan het gewicht ergens anders weer zien te winnen.
 
Die kevlar zip heeft een aangepast frame

Verder stonden de 3 zipjes er gisteren mooi bij! Ik heb het naar mn zin gehad en hopelijk Jasper, Job-Jan en Lars ook (die laatste zal wel :p met zn 1e plek!)

Heb nu al zin in heerenveen! Kom je dan weer plaatjes schieten :p??
 
Ik kom denk ik wel weer foto's maken hoor :) Hopelijk ook BBQ dan :W

@Jordi, de witte zip heeft idd een degelijk achterstaafje, deze heeft ook nog een redelijk origineel frame en rijd in de 70B (min 140kg)

Jasper rijd 70A (vrij gewicht) en dat frame is niet bepaald origineel meer. De staaf moet wel zo plat liggen aangezien er verder geen montagepunten zijn, echter is het inderdaad wel een idee om een keer te kijken naar een andere constructie.
 
Die kevlar zip heeft een aangepast frame

Verder stonden de 3 zipjes er gisteren mooi bij! Ik heb het naar mn zin gehad en hopelijk Jasper, Job-Jan en Lars ook (die laatste zal wel :p met zn 1e plek!)

Heb nu al zin in heerenveen! Kom je dan weer plaatjes schieten :p??

Hartstike naar mijn zin gehad:p heerenveen moet wel stuk sneller gewoon 25+pk aan de start eej
 
Back
Top