BNH-racing [stage 6 cup Zip's]

RonnieB

www.emby.nl
Hallo,

Wij zijn Ron en Yannick, de overige leden van het bnh-racing team die dit jaar WEL van start gaan:p
Ron gaat nu zijn tweede seizoen rijden, vorig jaar op een 7e plek geëindigd in de stage 6 Basic en een tweede plek en 2race Endurance.

Yannick gaat komend jaar zijn eerste volledige seizoen rijden, na vorig jaar al een aantal Endurance wedstrijden meegereden te hebbben samen met Ron.

Samen gaan we van start op een zip, Yannick op een sp '98 en Ron op een sp '2000.

Doel van seizoen 2012:

Yannick: In 2012 wil ik eerst de basis dingetjes van het racen onder de knie krijgen d.m.v. trainen en vooral kijken en luisteren naar de andere rijders. Nu het seizoen van 2011 is afgelopen wil ik in alle rust de scooter opbouwen zodat alles degelijk in elkaar zit.

Ron: Zo ver mogelijk naar voren schuiven, hopelijk meestrijden om de podium plaatsen. Verder wil ik dat de scooter kwa uiterlijk en motorisch 100% in orde is.


Vorig jaar zijn is Ron netjes begonnen met dit :

2pzwgvr.jpg


Frames zijn inmiddels doorgeschuifd naar Yannick.

Verder worden de zips eigenlijk identiek opgebouwd.

Cilinder: Stage 6 racing
Uitlaat: R1200
Overbrenging: Malossi & R/T koppeling + huis
Inlaat: Vl13, Polini spruitstuk icm dellortho black edition 19mm

Verder komen op allebei de zip's een RPM Veren setje
Stage 6 teller
Polini Zwevende remschijf

De rest komt volgende week, hopelijk komt deze week alles terug van de coater en kan alles in elkaar gezet word.
En dan is het wachten op de blokjes die bij EPC liggen.

Yannick word voorzien van een vers blokje, en die van Ron word gereviseerd.




Mede Mogelijk gemaakt door:

BNH-racing
EPC
RBT
Rosa motoren
Jennissen
Pendo internet solutions
Machine Fabriek Bosserveld
Putoline


Groeten, Yannick & Ron

2z7llle.jpg


35hdyk5.jpg
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Ja die horen er indd bij !

Maar goed, vandaag frames en velgen terug gekregen en meteen al wat gedaan.
Excuses voor de telefoon kwaliteit.

xeifc3.jpg


2u9h1fn.jpg


2j3o8yw.jpg
 
Ziet er zeer clean en netjes uit jongens! Vind vooral de koeling er zeer strak uitzien. Toch niet gegaan voor 1 grote radiateur?
 
Ik ben nog bezig met de grote radiateur voor de zip2000.
Wallie heeft gekozen voor 2 radiateurs, we hadden een grote liggen ( die weer te koop staat ) maar omdat hij toch liever de kikkerogen erin had hebben we gekozen voor 2 radiateurs bij hem.
 
Maar eens een update doen.

We zijn de laatste weken erg druk bezig geweest met onze sponsoren.
Zo krijgen we onder andere een partytent, motorbokjes, olie en krijgt onze website een nieuw design. Sponsoren, alvast bedankt.

Weer terug naar de scooters,

Wallie zijn blokje was al klaar gemaakt dat van mij duurt nog even wat langer.
Maar terwijl Wallie nog op vakantie was hebben wij ( Meran, Stefan, Bas en ik) al het blok eronder gehangen. Ook de vering, koeling en remmen zijn al gemaakt zodat er al een begin was.


Dit kon Wallie wel waarderen aangezien hij nu komende zondag toch echt moet gaan rijden !

Hier al wat foto's van de opbouw en de rest zal na het weekend wel komen.

Alles nog lekker vers :)

209oml5.jpg


339u6iu.jpg


35k7wph.jpg


4h32qg.jpg
 
Wat een lekker jong op die laatste foto :p

Haha reactie van Wallie was erg mooi.
"Huh wtf is dat de mijne"
"homo's homo's eikels Hahahaha :eek::eek::eek::eek:"
 
Idd super bedankt boys! :p
Was nog een beetje aan het stressen op wintersport dat ik het niet zou halen haha!!

Maar ik heb een net kappensetje liggen! Dit setje zit erop voor te trainen wat ik zeer zeker plat ga vallen :p

@ Bas, neem die vanavond mee dan!
 
Altijd goed om er weer een paar EPC kanonnen bij te hebben in de stage6cup. Ziet er goed uit, succes dit jaar! :)
 
Back
Top