BNH-racing [stage6 cup JogRR]

haha! Mikuni zijn wel lekbakken , maar je hoort ze ook nie top de kant te leggen :p

die van mij smeert wel meer dan een DO!
 
begint al wel wat te worden bas.

btw kan geen foto's maken van het subframe . scooter is totaal ingebouwd op het werk. kan er met geen mogenlijk heid bij hahaha weet ni hoeveel haast je hebt. maar zalt asap doen :p
 
Hier al een flink aantal keer goed hard gevallen met een Mikuni :D Nergens last van hoor, kicken en lopen! Fabio afgesteld jonguh
 
Nou nog even snel verslagje van vandaag!

Vandaag even mee geweest met bnh racing om voor de eerste keer het circuit op te gaan.
Omdat de jog nog niet klaar is zou dit met de zip van Ron gaan gebeuren.

Toen Ronnie in de kwalificatie even de zip in de banden parkeerde zag het een beetje slecht uit. Frame was beetje krom, carb. Was er af stuur was helemaal scheef, uitlaat flink gebogen en kappen goed stuk.

Toch even flink doorgebeunt en zip was weer klaar.
Eerst met de training mee gereden wat op het begin matig ging, mede doordat ik de scooter en baan niet kende.
Na wat rondjes te hebben gereden ging het steeds beter, een keer weg geschoven maar verder alles goed.

Toen endurance zelf. We zouden kijken of we de hele tank konden gebruiken voor de 2 uur. Zo niet zouden we stoppen. Eerste rondjes was weer matig uiteindelijk ging die lekker en reed ik best hard :eek: sneller dan Ron zelf gehehe!

Ik heb veel plezier gehad en heb alweer zin in komend weekend!

Ciao
 
Je vergeet er bij te vermelden dat je de scooter zelf ook in puin hebt gereden.
en vandaag weer een uitlaat kapot gereden.

en bedankt !
 
haha ja, viel bijna in slaap daarom het bericht niet helemaal af kunnen typen!

Sorry, je mag wel een keertje op de jog rijden als hij klaar is :p
 
Hier nog een paar foto's van afgelopen zondag in vaals.
Was goed nat maar wel te doen!

Laatste keer dat ik op de zip van Ron heb gereden, nu tijd om de jog te gaan afbouwen!



179652_397521296967131_1158234683_n.jpg



540010_397520930300501_100001277930568_1222951_721790242_n.jpg


526196_397521116967149_110491874_n.jpg
 
ik rijdt zelf ook op jog, maar dan bij sobw.
ik heb zelf die stage6 RT poten erop ben er echt tevreden over
gr sjon
 
Back
Top