Quist Racing 70a/b zipjes

Hebt ook altijd superfoto`s jij he!:p

Onder welke ligt nou dat rt blokje? En heb je misschien een foto van de achterstaaf van de kevlar zip? Ben wel benieuwd wat ze ermee bedoelen dat dat niet lang goed zal gaan-:-
Kom wel een babbeltje maken @heerenveen!
 
Hebt ook altijd superfoto`s jij he!:p

Onder welke ligt nou dat rt blokje? En heb je misschien een foto van de achterstaaf van de kevlar zip? Ben wel benieuwd wat ze ermee bedoelen dat dat niet lang goed zal gaan-:-
Kom wel een babbeltje maken @heerenveen!

rt blokje licht onder de kevlar zip van jasper. zal een foto zoeken anders maak ik er zaterdag wel eens 1 gaan et waarschijnlijk wel veranderen voor dat er straks continu gezeur over is en in een keer bij de tc staan en niet meer goedgekeurd word
 
Pepijn heeft toch een speed blok erbij gekocht, of heb ik dat verkeert begrepen?

a ik heb een speed blok extra gekocht iid vandaag er ondergebouwd en morgen testen moet helemaal goed komen. beetje netjes stationair nog afstellen want dat loopt die nog niet echt helemaal mooi maar voor de rest ziet het er netjes uit. ben helemaal benieuwd of het vermogen nog steeds zo goed er uit komt
 
echt 3 vette zipjes mannen!

alleen snap nu ook wat jordi bedoel over die achter staaf. lijkt net of die zip gewoon veert van achteren op dat filmpje. kan zijn dat het erger lijkt dan het is maar ik zou er togh ff naar kijken ;).
 
echt 3 vette zipjes mannen!

alleen snap nu ook wat jordi bedoel over die achter staaf. lijkt net of die zip gewoon veert van achteren op dat filmpje. kan zijn dat het erger lijkt dan het is maar ik zou er togh ff naar kijken ;).


dank u doen ons best er voor om het er netjes uit te laten zien!

hij lijk volgens mij zo te veren door dat de achterkant van de kap zelf geen bevestiging aan zit en door dat kevlar toch net zo als carbon redelijk wat kan bewegen zie je dat voornamelijk. naar ons inzien is het zeker niet onveilig anders zouden wij er zeker niet mee rijden! safety first
 
Heb je niet een hele duidelijke foto van de ophanging? Had vorig jaar ook een gekke constructie/staaf, geloof niet dat dit veel gekker kan zijn:p
 
Heb je niet een hele duidelijke foto van de ophanging? Had vorig jaar ook een gekke constructie/staaf, geloof niet dat dit veel gekker kan zijn:p

denk niet dat ik een foto kan maken voor Heerenveen zal of jasper moet het zelf even doen want ik zie hem er voor niet meer
 
Last edited:
De Kevlar kap zit vast op 2 punten aan de voorkant. Aan de achterkant waar er ook niet op gezeten word zitten geen bevestigingspunten, vandaar kan het best zijn dat je de kap iets ziet bewegen. Doordat het één kap is en verder goed vast zit zie ik geen problemen, heb aan elkaar getywrapte zipjes gezien bij de sbo welke 100x minder degelijk in elkaar zitten.
Zoals JobJan eerder al aangaf, veiligheid gaat boven alles anders zou er ook niet gereden worden.

@ChrisR/fredmotoren, van wie is dat account eigenlijk (Thomas?) :p
JobJan heeft inderdaad het blokje aangeschaft, ben benieuwd of het ook een beetje rijd.
 
De Kevlar kap zit vast op 2 punten aan de voorkant. Aan de achterkant waar er ook niet op gezeten word zitten geen bevestigingspunten, vandaar kan het best zijn dat je de kap iets ziet bewegen. Doordat het één kap is en verder goed vast zit zie ik geen problemen, heb aan elkaar getywrapte zipjes gezien bij de sbo welke 100x minder degelijk in elkaar zitten.
Zoals JobJan eerder al aangaf, veiligheid gaat boven alles anders zou er ook niet gereden worden.

@ChrisR/fredmotoren, van wie is dat account eigenlijk (Thomas?) :p
JobJan heeft inderdaad het blokje aangeschaft, ben benieuwd of het ook een beetje rijd.

tijd moet wel goedkomen gisteren nog aan het afstellen geweest zit nog klein dipje onderin daarna knalt het goed hard waarschijnlijk nog ff kijken wat het op de bank doet
 
Is mijn account, maar tho gebruikt m ook.

Ben benieuwd wat dat blok gaat doen, op de vario.

al heel veel aan het testen geweest vooral de eerste aantal meters gingen klote maar wat andere poelies aan het testen geweest en snaren zit er nu best wel gang achter en blijft constant op toeren dus dat is mooi. alleen geen tijd om te gaan banken voor Heerenveen daarna gooi ik hem op de bank en zien we wat die echt geeft ben zelf ook zeer benieuwd
 
is dat newid z'n blokje ofwat?

ja klopt is van newid eerst dit blok ff goed lopend krijgen en daarna mijn eigen blok netjes afstellen en daar verder mee gaan testen en banken en als het meezit eind van het jaar een roterend blok er bij
 
Roterend :love: Als je nog wat tips moet hebben dan moet je me maar een keer pm of aanspreken op de sprint:)
 
Last edited:
Roterend :love: Als je nog wat tips moet hebben dan moet je me maar een keer pm of aanspreken op de sprint:)

a ik ga het iets anders maken als gemiddeld want mijn schijf komt boven op te zitten zo dat ik gewoon mijn originele inlaat plaats kan gebruiken voor mooiere spoeling.
zit alleen nog te redeneren hoe via het konig systeem of met tandwiel van af krukas.
1e optie is eenvoudiger qua afstelling en waarschijnlijk ook houdbaar aangezien scooter toch niet veel meer als 15000 rpm zal gaan maken iig die van mij zeker niet. 2e optie is wel stukken mooier alleen zit je nog steeds met smering van de tandwielen.
 
Last edited:
Zou ik niet doen, ervaring wijst uit dat je er veel verlies door krijgt. Ding van Bram liep vorig jaar al behoorlijk hard, maar er zat nog behoorlijk wat rek in een aantal zaken. Maar spreek me maar een keer aan dan vertel ik je mijn ervaringen wel:) Wel tof idee iedergeval!
 
Back
Top