Quist Racing 70a/b zipjes

Zou ik niet doen, ervaring wijst uit dat je er veel verlies door krijgt. Ding van Bram liep vorig jaar al behoorlijk hard, maar er zat nog behoorlijk wat rek in een aantal zaken. Maar spreek me maar een keer aan dan vertel ik je mijn ervaringen wel:) Wel tof idee iedergeval!

komt goed kom bij heerenveen wel ff buurten
 
Ik kom hem ook checken op heerenveen :p

Maar jij was vandaag in het geheel niet aanwezig op Strijen? Ik heb Jasper, Lars (die heeft nog gereden) nog gezien en hele tijd mee staan praten, miste alleen jou en pepijn ;)

Check je over 2 weken (of eerder al :p)
 
Lars zei tegen mij 5.6 met wheelie ;) dus liep idd hard :)

@ Job-Jan ben jij 1 vand ie 2 20-jarige mannen :p ??

nee stond er bij en keek er naar:p dus viel gelukkig nog mee iig ik heb mijn rijbewijs nog en hoefde ook niet met politie mee
 
je kan wel weer zien wie dat blokje gebouwd heeft ;) :p



Denk op Heereveen dat lars wel weer top 3 rijd, en dat Job-Jan en Jasper ook meer voorin komen.

hopelijk wel ja nog ff ontsteking wat afstellen en voor de rest loopt het al wel lekker hard op de weg !
 
14-5-2011

vandaag alle scoots allemaal aan het klaar maken om rond een uurtje of 7 te vertrekken richting hoorn waar we een overnachting maken om morgen fris in heerenveen te kunnen staan. aangezien als ik vorig jaar aan heereveen denk dan denk ik zeker aan nog slechtere reactie tijden. En dat moeten we natuurlijk niet meer hebben:winner: (nu ook geen schuurfeest meer dat scheelt vast wel he japser:p )
 
kleine update over heerenveen.

De scooters liepen allemaal niet echt geweldig, veel problemen om het vermogen op de weg te krijgen. maar goed voor de rest heeft jasper een tijd van 7.3 neer gezet wat nog niet zeer verkeerd was en lars een 7.6 met 0,5 reactie en ik zelf een 7.49 met 0,05 reactie dus zeker al een verbetering tegenover vorige wedstrijd. Waarschijnlijk gaan we Duitsland nog bezoek als tussen opvulling voor juni:eek:
 
na zeer lange tijd en door moeilijke omstandigheden maar even weer het topic op gaan pakken met een verslagje Kloosterzande!

Door omstandigheden hebben we na Heerenveen niks meer kunnen doen aan beide zipjes. Dus komen we zondag in Kloosterzande aan heerlijk weer veel zin in om strakke tijden neer te zetten, maar dat stopte al snel beide zipjes stotteren als een gek. Na wat proberen toch gelukt om die van mij (Job-Jan) aan de gang te krijgen zonder te stotteren maar nog steeds niet lekker lopen. Wat kwam ik vandaag tegen met uit elkaar halen :
pl.UMSN2x
P5300687.jpg
:W en ja die is goedkapoet:X

dus ja beetje jammer maar goed probleem is in ieder geval gevonden.
Voor volgende keer zijn we van plan zeker bij vasco een aantal keer te gaan baken en zo een mooie grafiek te krijgen en zeer strakke tijden neer te zetten.

gr Quist-Racing Team
 
Last edited:
Mooie poulie JJ :p

Miss had die daarom wel zo kut vermogen etc :p hahaha XD iig was de sfeer goed, MIJN food voor op de BBQ (Dus Jasper fix eens wat bij die keurslager!!) en de vrouwen waren ookwel te doen :p

Maar hopelijk gaat het iig wel goed op Lemmelerveld! (Met alle 4 de scoots en die van mij)

suc6 en tot zo op msn :p
 
Mooie poulie JJ :p

Miss had die daarom wel zo kut vermogen etc :p hahaha XD iig was de sfeer goed, MIJN food voor op de BBQ (Dus Jasper fix eens wat bij die keurslager!!) en de vrouwen waren ookwel te doen :p

Maar hopelijk gaat het iig wel goed op Lemmelerveld! (Met alle 4 de scoots en die van mij)

suc6 en tot zo op msn :p

ja inderdaad zou best wel eens kunnen!
maar goed voor volgende wedstrijd moet er gewoon gebankt worden bij vas en hopen dat er een retestrake grafiek uit komt:W en dan gewoon eens hardboekenO-)
 
Back
Top