Team 50 fkt Tph

Status
Not open for further replies.
Ja alleen jammer dat me brommert nog niet zo heel erg vooruit gaat, heel erg dood in et begin, ik ben natuurlijk nog zo sloeber dak geen rotor heb :(, had namelijk die van ronald getest en de problemen waren allemaal weg dus ik weet wat me te doen staat, mjah eerst zip regelen en dan tog rotortje en pwk en later evo of speedrep.
 
dat kan maarjah moet wel goed sterk zijn en ik moet dna nog ff denken wnat dna moet me frame ook ingekort worden en et id is om de voorkant lager te maken dus dna moek de onderkant inkorten maar dat ken nie zo ver d8 ik dus dat word nog leuk denx :p
 
Na nog wat nadenken... HOU ik de NRG. ik heb morge gewoon een xtra scootertje wat de semi sprinter gaat worden, jullie zullen morgen wel zien wat et word. plan is dan om me nrg STD te maken dus dak daarmee lekker rond ken cruisen en de andere snel te maken en nog dikker dan me nrg :D Dus ik heb weer wat te doen in de kouwere tijden die eraan komen, hopelijk met jubega klaar met evo oid maar dat zie ik dan wel weer.:D
 
Sowdan! gister ff me carb. volgepleurt met devcon en vandaag ff de dremel erin gehange, Et resultaat is niet verkeerd dat worden wel 20pk's minimaal 8P :L

Hier ff wat foto's moet em alleen nog ff afwerken:
carb%20site2.JPG


carb%20site1.JPG


carb%20site.JPG


Allen een beetje kut door de flitser mjah beetje moeite doen met kijken ken geen kwaad
 
vandaag gechilled @ Speelmansplaten, reed niet eg 100% maar de score van 16.1pk viel me nog reuze mee, later ff filmpie en foto's posten denx
 
wowalt said:
vandaag gechilled @ Speelmansplaten, reed niet eg 100% maar de score van 16.1pk viel me nog reuze mee, later ff filmpie en foto's posten denx

nette score is meer dan vele tuned evo's en tuned speed cilinders:X, en ook nog orgi ontsteking en 24mm carb...nogmaals netjes:D
 
Oew alweer 1 foto'tje, nu de rest nog ;), mjah alleen ff de problemen met et uppen verhelpen gvd dan komt et goe.

Zie trouwes de 2 Mooie krassen in me wand :D en daar nog steeds met nie te veel moeite 16 pk mee scoren :W
 
Ruben_09 said:
Lekkere krassen 8P. En met die getunde carb. is 25pk wel haalbaar :W

Ja joh, nicasil is vervelend 8P maar ik vlam em lekker helemaal verrot en dan zie ik wel weer wat et word
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top