Team 50 fkt Tph

Status
Not open for further replies.
Zo vandaag weer ff wat gebeunhaasd ff overange en delta gemonteerd laatste handelingen aan de koeling verricht en gekgenoeg het werkte nog ook 8) dus dat had ik weer even goed gedaan denks.

zeiblokresized.jpg


Et carterkappie na me spuitbeurtje, vin et zelf een grote vooruitgang *D

heelzeiresized.jpg


Et scootertje, frame sjees powerd, met de plassies water eronder van et lekkende kvs :|


Maar gelukkig fixde me bitch ronald weer et probleem met een slangenklemmetje :D

bitchbeuning.jpg


Nu alleen nog de 8rkap wat verder afwerken want ik vin het nog niet zo mooi, dan ook nog remklauw enzow spuiten al die kleine dingetjes.En natuurlijk nog een rotor maar, dat komt pas na me vakantie moet natuurlijk eerst ff wat rumcola'tjes baas maken denx :D
 
Enrico@Sprinter said:
Uhm, die koelslangen zitten niet echt lekker of wel?:) En zitten er nu krassen op je deksel of is dat de foto?
Slangen moeten zo zitten anders werkte het niet, zit nergens een knik in ofzow. en ja me carterkap zit vol met gevreesde bliksemschichten was nog uit me prutser tijd toen ik me verveelde :X
 
Enrico@Sprinter said:
ok.. Het leek net of die slangen erg geknikt zaten maar dat komt door de foto denk ik!
Ja sorry zat ff scheel te kijklen op die foto waren ze nog wel geknikt jah |( had ze daarna voor andere verwisseld waar al een boggie inzat, scherp gezien trouwens :p
 
:( gizter wezen blazen, knalt egt goed hard ,GGGGGGGGKKKKIIEETTTTSSS TIK! lager vast {! KUTZOOOI!!!!! (met gelukkig de mentale steun van jeroen die me er wel doorheen sleept ;) )Hij had allen nog een dipje tot de 10kmh en daarna knalt ie vet door op et 8rwieltje dus de afstelling was ook al wel redelijk goed voor die 10 min werk, snaar komt mooi bovenin de vario alleen de bougie was nog een beetje licht, dus maar ff lagers fixxen groter sproeierte
en weer lekker door knallen denx, maar dat komt pas alsk terug ben uit spanje, nu maar eerst weer wat op de afwerking van me kappen conentreren is ook nog niet zo heel mooi.
 
r0bert said:
Damn moet ik weer zo lang wachten voordat ik je keihard kan vlammen :p
hehe je heb nog geneens een filter man :p maarjah je moet nog even w8en dan mag je me vlammen :+
 
Zo na me vakantietje maar ff het blok opengehaald,Ik heb zelf krukaslagers nog nooit zo verrot gezien, ik zat er aan en de buitenste ring van de lager viel er gewoon af en me hele blok zat vol met half gesmolte lagerkooi :X.
maar gizter weer in elkaar gezet en vlamt stukken harder als eerst +ralf+
zo snel mogelijk maak ik ff een filmpie.
 
Ik ga em vanmiddag ff aanpakken :X, neej denk nie dak et win maar et word wel gezellie ff blaaschen denk
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top