Team 50 fkt Tph

Status
Not open for further replies.
dat was dus roald @ roberts account aangezien ik nog met em moet blazen maandag, als et goed is met een zip met speed, neo's met evo en natuurlijk mijne, hopelijk maakt ronald ff een filmpie dan pleuren we em ff hierop :D
 
gvd tuig beetje stom blaten alsk met vakantie ben he,nu ken ik je geneens meer vlammen he robert nu je ben gestopt. majh binnenkort maar ff een rotortje halen aangezien ik gister mijn ontsteking gesloopt heb (3e nu al) dus nu maar ff w8en op mijn salaris en dan moet et er tog van komen. voor de rest is er weinig van gekomn kwa veranderingen soort van 5 weken zomderstop gehad :p
 
:( ikke me hele vertanding eruit gemolt om em malissi primair/secundair 14/14 vertanding erin te proppen, bleek dat et al in me blok zat en nog in topstaat ook, dus jah d8 ik mooie gelegenheid om me kerinkies daar te vervangen.

Voor de rest 8rkap overnieuw gespoten, cilinder beter afgewerkt EN.. alles op m'n nieuwe NRG frame gebouwd.

Enige wat nu nog moe doen is ff afstellen, hij blijft inhouden in et begin en krigj et eg nie weg, dus maar es een PWK testen denx. als et meezit en ik heb iemand om te filmne morgen een filmpie.
 
Nog een paar foto's hoe ie er nu bijstaat:

bromz0r1.JPG


bromz0r2.JPG


bromz0r3.JPG


Na veel nadenken en huilen :L gaat de NRG in de verkoop op de onderdelen na omdat die een nieuw leven worden ingeblazen @ Zip sp als et een beetje meezit, dan komt er een semi sprint zipsptje, met een iets verlengt subfreempie e.d. gewoon niet te maar wel een beetje :D

wie intresse heeft moet maar in et V&A kijken.
 
Heey is echt een zeer mooie NRG.
Jammer dat je stopt wan t pro race wil aardig vlammen incl een PWK.:p
Kom anders nog als afsluiter naar Speelmans platen.
Kunnen we een sprintje doen :D

Succes
 
Arthur. said:
Heey is echt een zeer mooie NRG.
Jammer dat je stopt wan t pro race wil aardig vlammen incl een PWK.:p
Kom anders nog als afsluiter naar Speelmans platen.
Kunnen we een sprintje doen :D

Succes

wel leren lezen he.. hij neemt een zippie :rolleyes:
 
respect dude :king: dit vind ik de mooiste nrg die ik heb gezien:)

egt supervet en superorigineel:)

veel suc6 met je nieuwe project!:)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top