SBO Sprint - Meppel 1 - 22 april

Meppel was echt zeer geslaagd maar het was wel een zwaar weekend. Vrijdag alles opbouwen. S avonds al mijn spullen thuis klaar gezet en zaterdag ochtend kwart over 6 weer aanwezig. En gister half 11 weer thuis ofzo. Maar het was het echt waard.

Ik heb alleen wat foto's van het feestje zaterdag avond en 1 van zondag. Heb me echt kapot gelachen om plantje. Wat een energie heeft die kerel, hij ging maar door :D

Jerry, de DJ

4h067md.jpg


Plant al vrij vroeg in de avond

2zj9f1f.jpg


Toen werd ie wakker gemaakt, biertje achterover en hij kon weer :D

40ouvz6.jpg


4dd7xfk.jpg


2ryr5s4.jpg


Ramon

312dcfo.jpg


Sylvia en 1 de xsh crew waar ik de naam niet van weet

2dketeg.jpg


Iemand die zichzelf hierin herkent?

4igf3f4.jpg


En totslot nog 1 van tommy

29p692h.jpg
 
Last edited:
Nee:( willy had nog heel veel foto's van me geschoten.. met jou cam volgens mij?

Dat klopt.. en heb gisteren ook de camera nog een deel leeg gemaakt voor de foto's van de finale.

Ik wilde vanochtend alle foto's eraf halen, maar meer dan de helft was gewoon weg.
 
ik vertrouw die reactietijd niet zo, toen joel in de finale een 6,71 reed, was zijn reactietijd als ik het me goed herinner 0,48s :X

ook bij jerno zie je altijd dat zijn snelste tijden met de traagste reactie worden gereden...

Dat krijg je dus als je bij de start je voorwiel over het meetapparaat trekt, dan meet hij die van het achterwiel ;) (althans dat werd mij verteld, omdat iemand uit ons groepje dat ook afvroeg :+)
 
was echt een super weekend :D!!!

denk ook wel dat dit de mooiste is van et seizoen :rolleyes: moeilijk te overtreffen!

Moet ook zeggen dat aan ALLES was gedacht, super georganiseerd!

oooi :*
 
Dat krijg je dus als je bij de start je voorwiel over het meetapparaat trekt, dan meet hij die van het achterwiel ;) (althans dat werd mij verteld, omdat iemand uit ons groepje dat ook afvroeg :+)

daar hebben wij het ook over gehad, maar dat kan niet want de sensor meet het afwezig zijn van het voorwiel...

ongeacht of die vooruit of omhoog gaat.
 
Ja die reactietijden zijn wat raar, maar die lange reactie van joel 0.48 die kwam ook pas later op het display dan de normale reactietijden. een soort hapering in het systeem leek wel.

ps: wat had die 2fast op peugeot op de bank?
 
Ja die reactietijden zijn wat raar, maar die lange reactie van joel 0.48 die kwam ook pas later op het display dan de normale reactietijden. een soort hapering in het systeem leek wel.

ps: wat had die 2fast op peugeot op de bank?


AFTERSHOCK had 23 nogiets sae maar de carb deed een beetje maf zaterdag met het banken had ie namelijk 25,7 uncorected

ding maakte wel ziek veel herrie :D

iemand nog een goede site voor het uploaden van filmpjes want ik heb er nog een paar van het banken
 
Trouwens nog m'n complimenten aan de SBO & Meppel organisatie, dat wordt volgens mij ook te weinig gezegd :)

Het enige waar me ik zondag enorm aan stoorde was het voordringen in de rij, het duurde al zo'n beetje een half uur (niet bedoeld als commentaar!) en als je dan nog van die mongolen hebt die hun scooter op een kwart van de rij ertussen proppen dan begint het bloed bij mij toch wel te koken...
Het is dat ik me zondag niet 100% voelde omdat ik slecht had geslapen, maar je mag verwachten dat ik er de volgende keer wel wat van zeg als iemand dat voor mij flikt en hoop ook dat de rest van de deelnemers hier voortaan wat van gaat zeggen, want dit hoort gewoon niet.

Dat moest ik even kwijt.
 
Hier moet ik je helemaal gelijk in geven , Mitch . Dat voordringen viel mij ook al op .

Je was idd erg stil toen je bij me scooter stond :P .
 
indd heb ook hekel aan zulk soort volk, kwam dr ook eentje gwoon rijdend door de rij beetje zigzaggen.

Baal nog steeds dat de sonic het voor de finale niet meer deed. Maarja 5 mei weer een kans!! Heb dr nu al zin in Meppel was egt super!!
 
Trouwens nog m'n complimenten aan de SBO & Meppel organisatie, dat wordt volgens mij ook te weinig gezegd :)

Het enige waar me ik zondag enorm aan stoorde was het voordringen in de rij, het duurde al zo'n beetje een half uur (niet bedoeld als commentaar!) en als je dan nog van die mongolen hebt die hun scooter op een kwart van de rij ertussen proppen dan begint het bloed bij mij toch wel te koken...
Het is dat ik me zondag niet 100% voelde omdat ik slecht had geslapen, maar je mag verwachten dat ik er de volgende keer wel wat van zeg als iemand dat voor mij flikt en hoop ook dat de rest van de deelnemers hier voortaan wat van gaat zeggen, want dit hoort gewoon niet.

Dat moest ik even kwijt.


Klopt , was idd erg irritant.
Six had er geloof ik nog wat van gezegt tegen wat mensen... mjah... er waren zoveel mensen die dat deden , dat je in je 1tje niet echt ver komt.

Volgende keer moeten de mensen die op dat punt in de rij staan gewoon even zeggen dat ze achteraan moeten aansluiten.
Als dit was gebeurd , was dat heus wel goed afgelopen.
Mjah , vaak denk je " ik sta nu toch al voor hun , dus ze kijken maar ff".

Ik heb er in het begin van de dag niet opgelet... bij run 3 had ik door dat het zeker minimaal een 15 min. scheelde dat de helft daar voordrong.

Maargoed , volgende sprints desnoods een hek plaatsen als er 2 plekken zijn waar je in de rij kunt aanlsuiten.
Ben je er ook gelijk vanaf.
 
Gvd, heb ik die foto's voor niets lopen schieten:(
Balen zeg, en die foto's van titus, stefan, jordy en lorenzo ookk niet meer?
 
Back
Top