SBO Sprint - Meppel 1 - 22 april

Klopt , was idd erg irritant.
Six had er geloof ik nog wat van gezegt tegen wat mensen... mjah... er waren zoveel mensen die dat deden , dat je in je 1tje niet echt ver komt.

Volgende keer moeten de mensen die op dat punt in de rij staan gewoon even zeggen dat ze achteraan moeten aansluiten.
Als dit was gebeurd , was dat heus wel goed afgelopen.
Mjah , vaak denk je " ik sta nu toch al voor hun , dus ze kijken maar ff".

Ik heb er in het begin van de dag niet opgelet... bij run 3 had ik door dat het zeker minimaal een 15 min. scheelde dat de helft daar voordrong.

Maargoed , volgende sprints desnoods een hek plaatsen als er 2 plekken zijn waar je in de rij kunt aanlsuiten.
Ben je er ook gelijk vanaf.

op dit punt is zeker nog wat verbetering mogelijk. als het terrein het toelaat op de volgende sprints zal daar zeker ook meer aandacht aan besteed worden.

door middel van hekken teplaatsen. zodat het alleen mogelijk word om via de achterkant van de rij aan tesluiten.
 
* Dit jaar mogen er geen andere personen bij de startopstelling blijven rondhangen !! Ook niet voor even fotootjes of filmpjes. Er zijn veel deelnemers en we willen graag alles vlot laten verlopen.

hier ergerde ik me echt helemaal dood aan:(. Mensen die dus wel gewoon bij de startopstelling staan. Ik werd gewoon omver gelopen door wat lui die er zo nodig eventjes snel voor moest lopen. Hopelijk word dit bij de volgende sprints ook verholpen.

edit/

FotoM88VYDFK.jpg


GroteFotoBGM6Q4TG-1.jpg


Ben gespot:P
 
Last edited:
True.

Wat ik btw. wel een goede zet van EPC vond, was om een sprintframe, met 70cc gewoon in de Scooter Special klasse te zetten. Geen verplichte kappen, en verlagen/verlengen mag. Whoppah, beker :) Alhoewel het ding kwa uiterlijk beter in de Super Special klasse past, toch een erg nette prestatie 8)
 
weet iemand waar ik ongeveer een uur film op het internet kan zetten zonder dat het zo'n filmpje word met brakke kwaliteit??

en tip voor volgende keer ANDERE MUZIEK!!!

en waar en wanneer is dat meppel op tv te zien??:O
 
Ik wil ook even een pluim geven aan de meppel en sbo crew.
Zaterdag was gewoon geweldig, helaas door een stuk kneedbaar uit me carter niet gereden (titus nog bedankt voor het meeboeken naar de gamma :D)
Zondag was ook zeer fraai, alleen het voordringen inderdaad.
 
mijn klein verslagje

zaterdag avond aangekomen, 3 keer kunnen sprinten en dan naar camping.
toen ging helaas de stuurbekrachtiging van mijn nieuwe auto kapot.
dus toen had ik geen zin meer haha
zondag eerste sprint begon jerno zijn scoot te zwabberen bij de 150 meter.
Toen maar besloten dat jerno en ik op de zelfde scoot reden, mijn EVO speed killer zip.
hiermee heeft hij zijn persoonlijk record verbroken tot 6.86 met EVO :P
dus dat is wel degelijk.

Dus de naam EVO speed killer is wel gepast alleen dat ik 20 kilo zwaarder ben en niet zo;n tijd kan rijden.
vanwege de auto maar 2 keer gereden en niet mijn best gedaan.
 
mn scooter reed niet goed, had een score van 21.8 terwijl de vrijdag ervoor 22.9 gecorrigeerd met mina (scootxtreme jog) maja veel te doen voor driewegen :)

mn snelste tijd was in de vrije sprint 7.34 maja officiele tijd was et slechts een 7.77

maja veel te doen dus voor volgende meeting :)

verder alles goed geregeld :D complimentje
 
wanneer komt meppel dan op rtl5 dat is wel leuk om te zien natuurlijk:D

waren 2 vette dagen kheb 22 niet meegereden 21 wel ma niet echt super

gebankt @ xsh vliegt mijn band 3 bijna van de bank af en me kappen klapte eraf

jaja geslaagde dagen al zeg ik het zelf
 
RR-Tuning is uitgesloten van verdere deelname wegens wangedrag en beledigen van officials vorig jaar op Automaxx waar veel mensen getuige van zijn geweest.

& ABT rijdt alleen de noordelijke sprints, geen SBO
 
Verslagje van mijn kant:

Zaterdagochtend had ik er om half 4 uitgemoeten, dit werd half 5 aangezien ik graag door wekkers heen slaap. Eenmaal aangekomen bij marco was alles al bijna ingepakt. En tegen half 6 vertrokken richting meppel.

Aangekomen in meppel eerst harjo maar gefeliciteerd want die was jarig geweest. En toen begonnen met opbouwen van de testbank en verkoopstand. Dit duurde toch al een 1,5 á 2 uur omdat dit voor ons de eerste keer was. Toen kwamen de eerst bezoekers binnen en kon het feest beginnen.

Omdat mijn eigen brommer nog niet af was hadden we (Plantje en ik) de SBO race zip van mark maar mee genomen (nog bedankt mark) Deze laten keuren en kwam er uiteraad zonder problemen doorheen. Dus toen maar een paar sprintjes gedaan, maar voor het eerst op zo'n korte wielbasis + hoog stuur + korte vertanding was niet mijn ding en het wou dus ook niet lukken.

Daarna de rest van de dag maar lekker zitten ouwehoeren met alles en iedereen die daar wel of geen zin in had :)

Het werd al snel 5 uur dus toen werd het terrein leeg gemaakt en kon het bier te voorschijn komen, dit verliep zonder problemen en soms werden bepaalde personen van binnen ook goed gesmeerd. Was zeker een geslaagde avond en er was niks gebeurd.

S'nachts samen met reeeeez plantje in mijn auto geslapen, en werden we er sochtends uitgekickt omdat de bezoekers alweer binnen kwamen. Toen rustig aan de verkoopstand weer opgebouwd en weer de hele dag zitten ouwehoeren.

We hebben zelf zondag niet gereden omdat het spruitstuk en membraam het nodig vondt om in een andere scooter te belanden.

Was echt een gruwelijk lijpe meeting, en we hebben dan ook zeker veel lol en plezier gehad. Wil de organisatie en de sbo dan ook super bedanken voor het goed opzetten van het eerst sbo weekend :W
 
Back
Top