SBO Sprint - Meppel - 13 April

27e plek in de scooter70 :) ben er zelf al best tevreden mee :W met een tijd van 8,2 wat zeker een 7,5 moet worden in de loop van het seizoen.
 
Is nou niemand echt tevreden ofzo? Of wil iedereen 24+ en onder de 7 rijden meteen de 1e keer :X

Ben jij niet een beetje de verkeerde persoon om dat te vragen?
Je hebt er vorig jaar zelf alles aan gedaan om maar onder die 7sec te rijden.
Je kan me niet vertellen dat je die gaten in je scooter enzo mooi vond....

No offense verder ofzo maar het is toch logisch dat er mensen zijn die zich een doel voor ogen stellen. Zoals bijvoorbeeld onder de 7 seconden of 23+ pk's halen...
 
wat rijd vas nou dan? super special of scooter 70? omdat hij ineens op p3 staat in scooter 70 in het klassement en bij de kwalificaties als scooter speciaal.
 
vas rijd scooter70

ik ben toch nog 8e geworden :) jammer dat er geen finales gereden werden, dan had ik misschien nog wat verder kunnen komen aangezien mijn reactie tijd nogal dramatisch was en de zip bij de laatste run (waar dus de tijd door liep) de een stuk sneller aanvoelde.
 
Eerst 8 punten binnen! :+

Zoetermeer word Feth!:# weet nog niet of ik ga rijden, maar dat boeit me eigenlijk ook weinig.:p
 
Ben jij niet een beetje de verkeerde persoon om dat te vragen?
Je hebt er vorig jaar zelf alles aan gedaan om maar onder die 7sec te rijden.
Je kan me niet vertellen dat je die gaten in je scooter enzo mooi vond....

No offense verder ofzo maar het is toch logisch dat er mensen zijn die zich een doel voor ogen stellen. Zoals bijvoorbeeld onder de 7 seconden of 23+ pk's halen...

Heb je mij ooit horen klagen ergens over? Ik wou niet meteen de 1e sprint onder de 7 en 23+.
 
net effe het topic over waarschuwingen enz gelezen.

107. - Dominick van Zeijl kap werk niet reglementair.(zie 75% regel)
is dit die jongen met die blauwe sonic ? die zijn kappen helemaal had doorboord?
 
Back
Top