SBO Sprint - Meppel - 13 April

net effe het topic over waarschuwingen enz gelezen.

107. - Dominick van Zeijl kap werk niet reglementair.(zie 75% regel)
is dit die jongen met die blauwe sonic ? die zijn kappen helemaal had doorboord?


Dat heb ik ook al eens eerder gevraagt,alleen die rijd geen scooter70 vandaar,naja wat mij dan is gezegt.
Want ik vond het ook al raar,het ziet er netjes uit maar na mij idee is er weinig meer van over
 
netjes stefan ik sta achter je ik heb me 11 puntjes binnen had het zelf niet verwacht omdat ik er eigenlijk vanuit ging dat het helemaal niks zou worden merja is mee genomen eens kijke als me scooter wel met wat meer dan 20,7 pk rijd of ik dan wat meer puntjes kan binnen smokelen
 
ik kan het nergens vinden van die punten

kan iemand mij mischien een link geven of zeggen hoeveelste ik ben geworden en punten? SBO 170#
 
Godver ik heb gewoon 2 punten :# Ik denk ik sta er toch niet tussen. Sta nu 24e...maar eens kijken hoever ik kan komen in het klassement :W
 
Super

DSC00494.jpg
 
net effe het topic over waarschuwingen enz gelezen.

107. - Dominick van Zeijl kap werk niet reglementair.(zie 75% regel)
is dit die jongen met die blauwe sonic ? die zijn kappen helemaal had doorboord?


Nee dat waren de easy stuntin dudes en die rijden volgens mij scooter special.
 

:D

Leuk hoe de media een interview kan verdraaien:p
1500 bezoekers, dit is inclusief rijders en monteurs.
200 rijders moet 170 zijn.

Ik heb iets van 6 artikelen in totaal.
Zal kijken of ik ze kan uploaden:)

//edit,

De coureur die op de honda 250 cc reed is gister 1e geworden bij de ONK op assen:D
 
Last edited:
een std scooter die onder 40 weegt, is te doen, maar als je kijkt dat een ALU sprintframe met lichte wielen GEEN kappen ook maar rond de 36/37 kg zit, dan vind ik het heel heel knap.
 
Ben beniewd wanneer er in de scooter klasse's de stalen frames voor alu frames worden verwisseld. Zal mij iig niet verbazen, als je ziet hoeveel Alu frames er al in de special klasse zijn bij gekomen.

iig 40 kilo zie ik ook nog wel gebeuren. Er zijn frames die 35 kilo wegen, incl wheeliebar. Dus wheeliebar er af, kapwerk er bij en je moet toch wel de 40 kunnen halen.
 
Regelementair mag je niet met een alu frame rijden in de scooter70 of scooter special klasse. Tenzij het scootermodel zelf een alu frame heeft.

Maar zelfs zonder alu frame is onder de 40 met veel moeite te doen. Er zijn ook mensen geweest die er redelijk dicht in de buurt zaten (Jerno bijv.), maar wil je met een scooter onder de 70 moet je toch echt denken aan iets van carbon kappen met vacuum technologie, en uiteraard volledig aluminium voorvork, etc.

Ik hoop dit seizoen nog de 45/56KG te kunnen halen, met scooter met volledige beplating.
 
net effe het topic over waarschuwingen enz gelezen.

107. - Dominick van Zeijl kap werk niet reglementair.(zie 75% regel)
is dit die jongen met die blauwe sonic ? die zijn kappen helemaal had doorboord?

even om iets recht te zetten, ik ben niet de gene die op een blauwe sonic heb gereden. ik reed op de zwarte dieses met het malossi logo in de voorkant.
ik vind ook dat je niet zomaar even iemand er uit moet pakken en beschuldigen.
de scooter waar ik op reed was niet regelementair, dit kwam doordat er een aantal onderdelen van de leverancier niet binnen waren. voor de rest is de scooter toch niet licht want hij weegt 68 kilo, dus om het gewicht doe ik het niet.
daarnaast rij ik eigenlijk met een zip. deze was vastgelopen, en kwam niet meer op een hoog genoeg vermogen om mee te nemen.
op zoetermeer is die er wel weer bij.

de dieses rijd op zoetermeer ook weer maar is dan gewoon helemaal regelementair.
 
76 Scooter Special 136 Stephan Heuving 7,906 s 71,1 km/h 132,4 km/h 0,307 s 7,599 s

Dit is de tijd van die doorboorde sonic dus..

check deze eindsnelheid? vet goede metingen:p

xjes

Laurens
 
net effe het topic over waarschuwingen enz gelezen.

107. - Dominick van Zeijl kap werk niet reglementair.(zie 75% regel)
is dit die jongen met die blauwe sonic ? die zijn kappen helemaal had doorboord?
even om iets recht te zetten, ik ben niet de gene die op een blauwe sonic heb gereden. ik reed op de zwarte dieses met het malossi logo in de voorkant.
ik vind ook dat je niet zomaar even iemand er uit moet pakken en beschuldigen.
de scooter waar ik op reed was niet regelementair, dit kwam doordat er een aantal onderdelen van de leverancier niet binnen waren. voor de rest is de scooter toch niet licht want hij weegt 68 kilo, dus om het gewicht doe ik het niet.
daarnaast rij ik eigenlijk met een zip. deze was vastgelopen, en kwam niet meer op een hoog genoeg vermogen om mee te nemen.
op zoetermeer is die er wel weer bij.

de dieses rijd op zoetermeer ook weer maar is dan gewoon helemaal regelementair.

Doe niet zo raar man, ik beschuldig niemand.
Ik was alleen benieuwd wie dat was, omdat ik wil weten wat ze nog goedkeuren en wat niet meer. ik val je toch niet aan?
 
Back
Top