SBO Sprint - Meppel - 22 april (oud)

Status
Not open for further replies.
blok is weg voor vertandingen :D 7 april banken en ik kan niet wachten tot 21 April.... duurt me te lang :p
 
ik moet me kappen nog laten spuiten, alles aansluiten en mooi maken :p en dan idd ook nog banken :)

en een nieuwe carb fixe want die hebbe ze gepik :mad:
 
pff scooter is nu @ epc.. moet nog kappen bestellen en KVS uit het systeem halen en water erin doen en alle kabeltjes enzo netjes wegwerken en als de kappen binne zijn alles nog spuiten. dus moet te doen zijn C-ya 21ste
 
2 April banken met 2 Peug blokjes :)

Doel: Replica boven Michel ze score te krijgen (8P :*)


lijer
emoj.gif
 
vandaag maar eens beginnen om alles 'klaar' te maken voor het banken en eventuele sprints.....

vork er weer uit en nieuwe lagers erin, ook achterrem maar eens bedenken. Das wel zo veilig
 
pff ik kwam met het goede idee toch maar een sd carter op te bouwen omdat ik dat rem systeempje van me niet vertrouw + minder roterende massa + makkelijker het blok erop en eraf. ( de klauw kan niet los als het wiel er nog op zit enzo ).

Kom ik erachter dat sd een ander subframe heeft dan dd. Dus ik moest weer een nieuw subframe lassen.
+ dat de velg van sd minder breed is dan die van een stalker ( die ik nu heb ). Dus dan komt me band meer in een punt te staan waardoor me wheeliebar teveel van de grond staat.

Heeeeerlijk. Maargoed , ben er bijna klaar voor 8P

Ik denk dat ik anders maar gewoon ff een sprint frame in elkaar las straks :p
 
Kan jij niet beter in november ergens een week gaan brainstormen over wat je nou precies wil 8P
 
Kan jij niet beter in november ergens een week gaan brainstormen over wat je nou precies wil 8P

hahaha :D geen tijd voor *D
Je hebt toch wel door dat ik mensen op het verkeerde been wil zetten?
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat iemand weet/snapt waar ik straks nou echt mee aan de start sta :p
Niet dat ik lieg hoor. Ben wel degelijk het ding waar in en uit elkaar aan het halen als ik een nieuw idee heb.
Maar het moet wel gaotisch zijn :D
 
hahaha :D geen tijd voor *D
Je hebt toch wel door dat ik mensen op het verkeerde been wil zetten?
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat iemand weet/snapt waar ik straks nou echt mee aan de start sta :p
Niet dat ik lieg hoor. Ben wel degelijk het ding waar in en uit elkaar aan het halen als ik een nieuw idee heb.
Maar het moet wel gaotisch zijn :D

weet iemand ooit wel dan waarmee je aan de start zijn verschijnen?? :D

weet nog dat je in Sittard tegen mij zei dat je zip of die run heel hard ging of vast ging naaien, volgens mij zei je dat 3 runs later nog en echt supersnel was je toen niet :D
 
weet iemand ooit wel dan waarmee je aan de start zijn verschijnen?? :D

weet nog dat je in Sittard tegen mij zei dat je zip of die run heel hard ging of vast ging naaien, volgens mij zei je dat 3 runs later nog en echt supersnel was je toen niet :D

hahaha :D heeeerlijk :# hij wou niet kapot
kut scooters :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top