SBO Sprint - Meppel - 13 April

7,8 is snelste tijd standaard klasse?

op het moment wel jah, maar alle andere klasse zijn ook niet super gereden vind ik .
als je de top 25 van die dag bekijkt is het meer als 70% scooter special inplaats van super special

Ik denk dat de volgende sprint de tijden toch sneller zullen zijn,
Ook in de standaardklasse.

Heb namelijk maar 1 keer gereden en er moet echt meer uit te halen zijn als 7.8
maar vergis je niet blijft een standaard scooter standaard hoogte en dergelijke, is toch anders als een scooter 70 machine
 
heej kenny

een vraag he een teamgenoot van me is eerste geworden in standaard klasse zoals ik het zo kan zien op het formulier van de tijden

maar wij zijn eerder weg gegaan door de regen hoe gaat dat geregeld worden kwa beker?
ik vraag dit voor hem omdat hijzelf niet op het forum zit
mis even pmetje:)

alvast bedankt



tevens ikzelf un tijd gereden met me scootertje van 7,80 met bigbore en scooter op 56 kilo (met zware poliester kapen) en ikzelf 65 kilo

hmmm cilindertje is dus echt naar de haaien geholpen door tuner nog slechtere tijd al voorigjaar met scooter op 75 kilo merja zoetermeer nieuw vers epc getund cilindertje erop en eens kijke of het dan wel vooruit komt :)
 
met de zip toch nog 4de geworden:S jezus, haha hou dan iig wel aansluiting met de echte top, 23 puntjes binnen, sprintframe 12 puntjes, het is dat er zo weinig mee doen:S
 
Is nou niemand echt tevreden ofzo? Of wil iedereen 24+ en onder de 7 rijden meteen de 1e keer :X

weet je wat het is Vassie.
Je bent een half jaar bezig geweest. Je wilt alles zo goed mogenlijk maken ! Licht, veel pk`s. Je denkt alles zo goed mogenlijk te fixxen en dan verw8 je ook snelle tijden ! Ik rij dan 7.4 met een reactie van 0.39 van de 2 sprints. En zie de eerste sprint wel als een domper :7


liefs
 
Zoo toch nog een 8e plek in scooter70...nu in zoetermeer volgas wegkunnen en die tijd iets laten zakken:p Ik ben tevreden..
 
een frame is toch veel vetter:W waarom stoppen?

Tuurlijk, Ik vind het ook echt supervet! :)

Maar het begint te kriebelen om een nieuw project te maken...

Het is zeker niet omdat ik niet tevreden ben ofzo hoor. ;)
Maarja.. ben zo veranderlijk als het weer. :#
 
7de geworden in de scooter70:W

ben er wel tevreden aangezien Daniel hem niet aan de grond hielt en dat er een erge dip in zat..

op naar Zoetermeer;)
 
Back
Top