SBO sprint - Meppel 2 - 23 Juni

Zonde van de regen,

verder was het een geslaagde dag,

ik was btw s'morges met de rode jog langs de snelweg aant rijde :#

Hebben wij gezien :W haha
Wij kwamen voorbij met een zwarte volvo met kar en zwarte zip er op.
Volgensmij stonden jullie naar ons te zwaaien :p
 
wat was het een klote weer het.
we hadde 219 km gereden voor de sprint maar ja
het ergste was toen we naar huis vertrokken rond 2 uur s'middags 30 km van meppel af de zon dik aan het schijnen was en toen we naar huis belde hoorde dat het thuis de hele dag droog was geweest wat een klotezooi. had er echt zin in.

maar ja wij hadde als aftermeeting een weer een keer op de bank bij twins :p waar ik met mijn verregende firefox nog 21.6 pk haalde haha :p

hopelijk de volgende keer beter weer met de sprints
 
Ik ben de zus van Vasco en Vas is nu voor bijna 2 maanden weg. Ik begrijp uit de verhalen dat er afgelopen zaterdag door het weer niet is gereden? Jammer hoor... Vas zn scooter staat nu bij EPC en die zouden er misschien mee gaan rijden, ik neem aan dat dit nu ook niet gebeurt is? Weet iemand misschien of EPC de aerox wel bij zich hadden of niet? Alvast bedankt! Dan sms ik het weer ff door naar Vasco, die zal het wel leuk vinden om te horen denk ik..
 
Ik heb geen idee Ilonka... in elk geval is er sowieso niet gereden. Foto's hieronder zeggen genoeg denk ik

sbo_meppel207_1.jpg


sbo_meppel207_2.jpg


sbo_meppel207_3.jpg


sbo_meppel207_4.jpg


sbo_meppel207_5.jpg


De enige actiefoto's van zaterdag...
het NK carterwerpen, gewonnen door Harjo, tevens ook toptuner van het geleverde carter inclusief kromme tapeinden...

sbo_meppel207_6.jpg


sbo_meppel207_7.jpg


sbo_meppel207_8.jpg


sbo_meppel207_9.jpg
 
[QUOTE/]De enige actiefoto's van zaterdag...
het NK carterwerpen, gewonnen door Harjo, tevens ook toptuner van het geleverde carter inclusief kromme tapeinden...
[/QUOTE]


:D
Ik heb het carter zelf geflowed, dus ik wist hoe ik hem moest gooien 8P
 
EPC is maar heel even aanwezig geweest.

maar ook al zou Meran of Jerno erop rijden dan telt dit niet mee voor Vasco zelf. en je mag gewoon een sprint missen zonder dat dit gevolgen heeft voor je positie in het klassement.
 
haha haden ook genoeg mensen hun vingers aan opengahaald :)

leuk ideetje ik heb nog wel een evo waar we de volgende keer mee kunnen softballen
 
EPC is maar heel even aanwezig geweest.

maar ook al zou Meran of Jerno erop rijden dan telt dit niet mee voor Vasco zelf. en je mag gewoon een sprint missen zonder dat dit gevolgen heeft voor je positie in het klassement.
dit seizoen wel meer ook :'(
 
Ik ben de zus van Vasco en Vas is nu voor bijna 2 maanden weg. Ik begrijp uit de verhalen dat er afgelopen zaterdag door het weer niet is gereden? Jammer hoor... Vas zn scooter staat nu bij EPC en die zouden er misschien mee gaan rijden, ik neem aan dat dit nu ook niet gebeurt is? Weet iemand misschien of EPC de aerox wel bij zich hadden of niet? Alvast bedankt! Dan sms ik het weer ff door naar Vasco, die zal het wel leuk vinden om te horen denk ik..

De Rox was er idd niet bij,

we hadden maar 2 bussen en moesten sprinten + stage 6 race + camperen

hadden bij stage 6 racer, mijn zip, sarik zijn sprinter, jerno's zip en slider voor meran.


+ die campeer spullen paste maar net + dat mijn auto ook bom vol zat.
was igg jammer dat er niet gesprint kon worden, Het regent als pijpenstelen dan spring je op de camping gewoon het buitenbad in :p was verwarm op 28 graden.

Helaas vanwege de zwempartij niet mee kunnnen doen met NK cartergooien. maar zoals ze ieder jaar zeggen volgende keer nieuwe ronden nieuwe kansen.

zondag gewoon geen drup gezien tot na de prijs uitreiking van racen.
Toen nog 3 uur en 15 min terug :p was me wel een ritje

tot 8 jullie :p
 
Gewoon vet vaag. Manta en ik reden +/- 14:00 Meppel uit richting Fryslan. Net voorbij meppel scheen de zon en is het de hele middag tot s`nachts droog geweest. Zo vaag gewoon, Net of ons het niet gegunt werd ofzo. })
 
Gewoon vet vaag. Manta en ik reden +/- 14:00 Meppel uit richting Fryslan. Net voorbij meppel scheen de zon en is het de hele middag tot s`nachts droog geweest. Zo vaag gewoon, Net of ons het niet gegunt werd ofzo. })

ja dat hadde wij ook toen we vertrokke naar huis rond 14.00 20 km van meppel scheen de zon en was het heel lekker weer
 
ik kwam aan rond een uur of 2, en de zon scheen heerlijk.
de baan was ook goed droog om half 3, jammer dat iedereen toen al naar huis was...
 
Back
Top