SBO Sprint - Meppel - 22 april (oud)

Status
Not open for further replies.
Ga maar eens sleutelen mitch, geen of geen zin... de zin komt vanzelf als je weer mag rijden. Als ie dan niet in elkaar zit baal je :p
 
Ja, soms wel soms niet... ligt eraan wanneer hij kan zeg maar. 21 April ging iig niet lukken geloof ik :p helaas.

Hij zou gaan rijden voor Sjaak idd, maar die zoekt zelf nog vervoer.
 
Bedankt Jasper en Harjo :*

Ik weet ook niet wat het is, maar ben nog niet echt enthousiast, komt vast wel weer. Zit ook niet meer zoveel op msn, want daar heb ik niet echt veel tijd meer voor.

Zie jullie wel @ Meppel in ieder geval, voor hetzelfde geldt zit m'n Zip al een paar maanden in elkaar en zit het op 23 SAE :rolleyes: *hihi*
 
pfff ... mij scoot licht ook nog helemaal uitelkaar moet nog hoop gebeuren .. en het is vrij irrie als je niets kan doen ... hmzz en ik kan ook niet echt iets verwachten kwa score... morini ...

zaterdag zoiezo de carters doen en dan akn het zooitje eindelijk inelkaar zelfs me ma begint opdringerig te worden :D
 
Hier bij ligt ook alles nog uit elkaar... ik heb mijn blok zelfs nog niet terug van mijn tuner... maar we geven de hoop niet op :)
 
ben zaterdag voor de eerste x gaan banken met het nieuwe blokje, ff om te kijken hoe het liep en scoorde 20 sae dus er moet nog maar een pktje of 2 bijkomen.. nu nog alles borgen,kappen spuiten en nog maar eens het hok een paar uur op de bank zetten en dan mag het beginne van mij :D
 
Ja, soms wel soms niet... ligt eraan wanneer hij kan zeg maar. 21 April ging iig niet lukken geloof ik :p helaas.

Hij zou gaan rijden voor Sjaak idd, maar die zoekt zelf nog vervoer.

:# Blijkt nu ineens van wel dus. :winner: beter.
Tot de 21e!
 
Bedankt Jasper en Harjo :*

Ik weet ook niet wat het is, maar ben nog niet echt enthousiast, komt vast wel weer. Zit ook niet meer zoveel op msn, want daar heb ik niet echt veel tijd meer voor.

Zie jullie wel @ Meppel in ieder geval, voor hetzelfde geldt zit m'n Zip al een paar maanden in elkaar en zit het op 23 SAE :rolleyes: *hihi*


lekker :)
ik kom ook wel kijken :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top