SBO sprint - Meppel 2 - 23 Juni

inderdaad 'dat gevoel werd bevestigd door ons thuisfront hele dag droog gehad daar kutweer :(

maar ja wij hebbe lekker in de auto naar de tuuter concerten kunnen luisteren was wel lache haha :p

Omfg wij stonden naast jullie, met vito - bus. We waren goed aan het toetteren idd :~ ging out :p.
 
EPC is maar heel even aanwezig geweest.

maar ook al zou Meran of Jerno erop rijden dan telt dit niet mee voor Vasco zelf. en je mag gewoon een sprint missen zonder dat dit gevolgen heeft voor je positie in het klassement.

Ik weet dat dit niet mee telt voor vas zelf hoor! Ik was zomaar ff nieuwsgierig...
 
De Rox was er idd niet bij,

we hadden maar 2 bussen en moesten sprinten + stage 6 race + camperen

hadden bij stage 6 racer, mijn zip, sarik zijn sprinter, jerno's zip en slider voor meran.


+ die campeer spullen paste maar net + dat mijn auto ook bom vol zat.
was igg jammer dat er niet gesprint kon worden, Het regent als pijpenstelen dan spring je op de camping gewoon het buitenbad in :p was verwarm op 28 graden.

Helaas vanwege de zwempartij niet mee kunnnen doen met NK cartergooien. maar zoals ze ieder jaar zeggen volgende keer nieuwe ronden nieuwe kansen.

zondag gewoon geen drup gezien tot na de prijs uitreiking van racen.
Toen nog 3 uur en 15 min terug :p was me wel een ritje

tot 8 jullie :p

Was gewoon ff nieuwsgierig, dan had ik het naar Vas door kunnen smsen..
 
Alles regelen is niet zo'n probleem, misschien word er wel een extra bijdrage van de rijders gevraagd, opzet is 2 dagen btw.

Morgen gaat het bestuur weer om de tafel.
 
Alles regelen is niet zo'n probleem, misschien word er wel een extra bijdrage van de rijders gevraagd, opzet is 2 dagen btw.

Morgen gaat het bestuur weer om de tafel.

:winner: super tof dat er een meppel 3.0 komt, extrabijdrage geeft geen mens om, ook al wordt het inschrijfgeld verdubbelt, k ben van de partij:D

echt respect voor al het werk wat je ervoor doet.
 
agh het kost me toch al een godsvermogen :D waarom niet ....

harjo, ik ben iig bereid om meer te betalen... en weekenden zijn sowiezo super :winner:
 
Kan alleen maar buigen voor zo'n organisatie 9||6 9||6

Wanneer zou in de planning staan dan? In de zomervakantie of daarna?
Ben erg benieuwd, vond V1.0 iig erg goed te doen (ookal was het niet uit tehouden in dat motorpak :X)
 
Last edited:
Even voor de duidelijkheid.
Ivm met tijdgebrek maak ik geen deel meer uit van het bestuur, meld het alleen even hier of er interesse voor is:)
 
Back
Top