SBO Sprint - Meppel 3 - 1 September

Jij zat dat daar bij titus enzo tijdens de finales enzo?
Dan heb ik je nog zien zitten op die container.

Hehe, het scherpteprobleem ken ik.
Altijd wennen en uitzoeken.
Ikzelf heb ook betere tijden gekent :p

Klopt ja :) !
Zat wel relaxed hoor moet ik zeggen :p Beter dan de hele dag staan...

Ik moet er nog heel veel mee oefenen, vooral de bewegende beelden moet ik veel oefenen.. Dus meer zoals jij de foto's hebt gemaakt, in het voorbijgaan :)
Oefening baart kunst ;)
 
Klopt ja :) !
Zat wel relaxed hoor moet ik zeggen :p Beter dan de hele dag staan...

Ik moet er nog heel veel mee oefenen, vooral de bewegende beelden moet ik veel oefenen.. Dus meer zoals jij de foto's hebt gemaakt, in het voorbijgaan :)
Oefening baart kunst ;)

Dan heb ik een tijdje tegenover en langs je gestaan met de camera van Inne :p
 
Erg vette foto's! Vooral deze:

DSC_4212.jpg
 
Top foto's sebas en rene (z'n broertje ;))

Kut voor die jongen die z'n hand/arm had gebroken. Wie is dat eigenlijk op het forum? Beterschap
 
jammer genoeg zit Meppel er ook alweer op, maar we hebben het erg naar ons zin gehad;)

ben ook erg tevreden met de tijden van me Runner, uiteindelijk heeft hij een tijd neergezet van 7,37 en moest dus finales rijden waarvan hij een gedeelde 6de plaats heeft neergezet samen met Vasco...:W

verder echt een top weekend gehad, en zoals gewoonlijk weer een hoop mensen gemeet enz...

ik heb ook bijna 300 foto's gemaakt en die komen zo snel mogelijk online, dus nog ff wachten...

groetjes Joyce:*
 
Last edited:
jammer genoeg zit Meppel er ook alweer op, maar we hebben het erg naar ons zin gehad;)

ben ook erg tevreden met de tijden van me Runner, uiteindelijk heeft hij een tijd neergezet van 7,37 en moest dus finales rijden waarvan hij een gedeelde 6de plaats heeft neergezet samen met Vasco...:W

verder echt een top weekend gehad, en zoals gewoonlijk weer een hoop mensen gemeet enz...

ik heb ook bijna 300 foto's gemaakt en die komen zo snel mogelijk online, dus nog ff wachten...

groetjes Joyce:*

hier de beloofde foto's, het zijn er bijna 300 en als je je foto in het groot wilt moet je maar ff pmen;)

http://www.mijnalbum.nl/Album=N6AYJL7A

lataa:*
 
Back
Top