SBO Sprint - Meppel 1 - 22 april

Harjo

Dijkman Crew
Het is nu inmiddels bekend dat het tijdsmetingsysteem zaterdag 21 april niet beschikbaar is, dus is de sprint verschoven naar 22 april.

!!!!!!!!!!!!!!!!!GROOT NIEUWS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SBO sprint Meppel:

Tot onze grote vreugde heeft SBM een vergunning voor zaterdag 21 en zondag 22 April gekregen.

Wat wij willen en kunnen doen voor SBO en niet SBO rijders ,

Zaterdag vanaf 8:00 uur baan open.
Deze dag is het mogelijk te sprinten met start systeem maar zonder tijdsmeting (*%$$%^$*% duitsers:p).
Zaterdag is dus VRIJSPRINTEN ook zonder SBO licentie ben je dus van harte welkom +pippi+
Houd wel rekening met een technische keuring.
Er word zorg voor gedragen dat iedereen goed verzekerd is tijdens het vrije sprinten!
Zoals het er nu uitziet betaal je 20 euro voor de zaterdag sprinten, dit is inclusief een dagvezekering van 15 euro.
SBO leden betalen 10 euro voor de zaterdag.
En gewoon 12,50 voor de zondag (inschrijfgeld)


Helaas is het niet toegstaan om te overnachten op het terrein, op korte afstand van het sprintterein zijn legio campings te vinden, hiervan zal ik nog een lijst samenstellen en hier plaatsen.
De kosten van dit alles worden dit weekend bekend gemaakt, we proberen het zo redelijk mogelijk te houden, maar het moet wel kostendekkend blijven.

Zondag geld de dagindeling van een normale SBO sprintdag, en is het dus alleen mogelijk om te sprinten met een SBO licentie!!.



Het is alweer bijna zover!!

De eerste SBO sprint van 2007!

22 April 2007.

Eindelijk kun je zien wat iedereen in zijn / haar beunhok heeft gedaan:D

Zullen er wederom records verbroken worden door Jerno,Joël , Dennis?

Wij zijn in ieder geval erg benieuwd en hebben er super veel zin aan.


Dag Programma sprints
8:30-10:30 inschrijven + keuren

inschrijven is tot 10:30 voor degene die te laat is JAMMER MAAR HELAAS
de keuring zal doorlopen tot 11:30 ( herkeuring uitgezonderd )

10:00-11:30 vrij sprinten zonder tijdsmeting

11:30-13:00 sprinten met tijdsmeting

13:00-13:20 demo

13:20-16:40 sprinten met tijdsmeting

16:40-17:00 demo

17:00-18:00 finale ritten

In deze tijd zullen de 8 snelste van iedere klasse het tegen elkaar op gaan nemen in 1/8 een 1 /2 en de finale zal worden gereden.
In deze finales zal degene met de snelste tijd doorgaan of als winnaar aangewezen worden.
In de finales mag er één valse start gemaakt worden bij een tweede valse start is de rijder automatisch gediskwalificeerd voor verdere deelname en wordt zijn tegenstander automatisch aangewezen als winnaar of gaat door naar de volgende ronde.

de volgorde van de finale zal zijn:
scooter 50 cc de nr 1 zal tegen de nr 5 rijden in zijn klasse
automaatbrommers de nr 2 zal tegen de nr 6 rijden in zijn klasse
scooter 70 cc de nr 3 zal tegen de nr 7 rijden in zijn klasse
schakelbrommers de nr 4 zal tegen de nr 8 rijden in zin klasse
scooter special dit zal zich blijven herhalen tot er een
superspecial uiteindelijke winnaar kan worden aan gegeven

18:30 prijsuitreiking

DIT DAGPROGRAMMA IS ONDER VOORBEHOUD EN ER KUNNEN GEEN RECHTEN OP VERLEEND WORDEN



Aanwezig :
Dijkman Dragracer, zal hij lopen of niet, zorg iig dat je erbij bent!!
Fietkraam van Bestaria Oosterboer :W
Motorclub Meppel met RONDRAAIDING :D:D8P Nog sneller en mooier als 2006, nu op het gras. Tevens fungeren ze als security die dag:)
[IR]http://i12.tinypic.com/4g7cyds.jpg[/IR]
Fred Motoren testbank.
XSH shop met onderdelen, denk aan pakkingsets, rollen, sproeiers, filters, cilinders , uitlaten, enzenz

Baan is 500meter lang, en erg breed zoals je op de foto kunt zien :)
Hier en daar wel een put in de weg, maar die liggen gelijk aan het asfalt, de avond voor de sprint zullen deze voor de zekerheid opgevuld worden met iets zodat ze 100% vlak zijn.
Aan weerszijden van de baan ruimte genoeg voor publiek en een mooi uitgebreid rennerskwartier.

Kortom aan alles is of zal gedacht worden.

Met vriendelijke groet:

Harjo van der Heide

SBO-Meppel

[IR]http://i3.tinypic.com/43okw14.jpg[/IR]

Het is het stukje dat paralaralel 8P loopt aan de bremenbergweg:) ong 700 mtr.

[IR]http://i18.tinypic.com/49blcwh.jpg[/IR]


Adres : setheweg 2 ,Meppel

zwolle
Als je vanaf zwolle komt volg je eerst gewoon Meppel
en daarna neem je afslag 3 Meppel NOORD,
als je de snelweg afgaat ga je links , 1e rotonde rechtdoor, 2e rotonde rechtdoor, 3e rotonde linksaf, vervolgens 1e weg rechts.

heerenveen
Als je vanaf heerenveen komt neem je de eerste afslag van Meppel
dat is Meppel NOORD ook hier ga je linksaf, 1e rotonde rechtdoor, 2e rotonde rechtdoor, 3e rotonde linksaf, vervolgens 1e weg rechts.

hoogeveen
kom je vanaf de richting hoogeveen dan neem je eerst de afslag
Meppel/De Wijk en blijft gewoon meppel volgen, Bij het ziekenhuis ga je rechtdoor bij de stoplichten, en bij de volgende stoplichten ga je de snelweg op richting steenwijk en dan weer afslag noord, dan linksaf,1e rotonde rechtdoor, 2e rotonde rechtdoor, 3e rotonde linksaf, vervolgens
1e weg rechts.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Alle begrip voor, en voor mij geen probleem :X OMFG, toch wel :X Familieweekend :X

Mja, liever @ scootersprint :X :p
 
zondag is alleen maar fijner met werken enz.

maar zie het ook zo: een dag langer wachten:W maar mij maakt het niks uit in ieder geval;)

grt jordi
 
No problemo ;)

ik had dat weekend toch al volkomen geplant om te sprinten > nu verschuift het allemaal simpelweg een dagje

> zaterdag banken
> zondag sprinten ;)

greets
 
Ik kom ook maar weer eens kijken :W Misschien dat ik de rox wel voor de lol gewoon meeneem, maarja dat zie ik dan weer wel :p
 
Wist het vamiddag al dus meteen gestopt met beunen, als we toch een dag extra hebben :W

gaat 0ut :D

Njah ik hoef nu geen vrij te vragen, vrijdag verwachte ik anders mensen en moest ik BBQ inkopen doen. Nu kan dat mooi op zaterdag. En kunnen wij hier zaterdag mooi uit:D
 
Ik was toch hele weekend al vrij. Maar ik heb nu wel een poster opgehangen in een winkel met verkeerde datum. Zal van de 1 van even een 2 maken ;)
 
Back
Top