SBO Sprint - Meppel 3 - 1 September

Ja?
wedstrijd: 4, 5 en 6 zijn niet ingevuld...
en er is nog maar 1 wedstrijd tegaan.

of is dit ivm de wedstrijden waarbij de tijdsmeting niet werkte?

Meppel1, zoetermeer, sittard, nijmegen, rest telde niet mee voor kampioenschap

Dan meppel3 en eindhoven erbij en dan zijn er 6
 
Keek net ff in het kampioenschap @ scootertuning.net... Ik vind het echt chaos !!! Op de lijsten die er zijn @ meetings, sta ik bij Scooter70, sta officieel (door mijn vaste ophanging heb ik speciaal moeite gedaan met MON omschrijving etc) ingeschreven in de Scooter Special.. Bij het kampioenschap sta ik tussen de Super Special klasse :W

Wat ik dus hoordde van kenny @ Meppel 3, is dat het systeem 'meestal' na een NED wedstrijd meteen doorgaat naar Duitsland. En zo hier en daar, door de duitsers wat gereden tijden/complete meeting ge-deleted wordt :X

A fijn zo komen dus de tijden van Driewegen,Stein,Rotterdam etc ook nooit meer online. (nu weet ik ook wel dat die niet mee tellen mja)

Kan iemand (kenny of Inne) hier wat aan doen? mbt chaos in de lijsten ?
 
@ Rolf : je was ondertussen al verplaatst

ivm de tijden hebben we een aantal lijsten nog kunnen 'redden'. Zonder omwegen deleten ze daar soms gewoon een hele zooi :X

Het probleem met Duitsland is, is dat zij iets minder serieus zijn wat een competitie betreft oid en het hun allemaal niet zoveel uitmaakt. Soms komen we een dag later erachter dat alles gewoon simpelweg gedelete is ondanks dat we altijd hebben gevraagd de SBO tijden in onze map te laten staan. We hebben in elk geval de laatste wedstrijden allemaal zelf al anders opgeslagen.

Kenny heeft gisteren een groot deel voorbereid van de kwalificaties van afgelopen wedstrijden en de vrije sprint van zondag 2 september. Zal proberen ze voor vanavond online te gooien

[edit] Wie nog foto's wil uploaden, de SBO Sprint Meppel III map staat op ScooterBase :
http://www.scooterbase.net/events/16/Meppel+#3+Sbo+sprint/
 
Last edited:
Hier nog wat pics die blijkbaar niet goed geupload waren:

DSC_2262.jpg


DSC_2230.jpg


DSC_2217.jpg


DSC_2260.JPG


DSC_2261.jpg


DSC_2264.jpg


DSC_2266.jpg


DSC_2267.jpg


DSC_2270.jpg


Grtz Hans
 
Ja hoor, ik moet alleen ff verwerken ;)
Ondertussen ook nog wat andere dingen online aan het gooien wat ik nog in de bestanden kon terugvinden... :*
 
2 ScooterSpecial 63 Mark Sniegowicz 6,70 sec 81,6 km/h 120,6 km/h 0,08 sec 6,61 sec


Klopt dat scooterspecial wel?. Want met een speed7t snellere tijden rijden dan superspecial 80cc sprinters?
 
2 ScooterSpecial 63 Mark Sniegowicz 6,70 sec 81,6 km/h 120,6 km/h 0,08 sec 6,61 sec


Klopt dat scooterspecial wel?. Want met een speed7t snellere tijden rijden dan superspecial 80cc sprinters?

dit klopt gewoon.
daar kijk ik niet zo van op hoor.. de top van de scooterspecial is echt snel !
edit: de karsemijers rijden allemaal met een dikke 24+pk rond.
 
Last edited:
Back
Top