SBO Sprint - Meppel 1 - 22 april

Was een mooi maar zwaar weekendje, heb net even een bestellijstje samengesteld, want kwam erachter dat er nogal wat dingetjes aangepast moeten worden wil het in Driewegen goede tijden neerzetten.
Heb me in ieder geval kapot gelachen op de camping en op de sprint zelf was het ook erg gezellig.

@ Dennis001: Jij zat toch in Zwitserland? Dat zei John tenminste 8P
 
Wat ik overigens niet snap is dat ik zaterdag zowat om ver gereden werd omdat ik naar de kant liep aan het eind, en zondag moest wachten tot de baan helemaal leeg was:X. Vond ik een beetje brak.

Ik stond aan de start en ik wil het risico niet nemen dat jij met 100+ achterop iemand knalt aan het einde van de baan. Andere letten er misschien minder op, ik laat iig niemand gaan voor de baan vrij is :)
 
kvon het weer een geslaagd dagje gister op me voorrem na want die wou niet echt meewerken, maar toch net iets voor half 12 gekeurd en kon ik gelukkig nog rijden.

tijdens de training nog een tijd van 7,48 neergezet en daarna alsmaar 7,5 gereden met een top van maar 106, dus zal me vertanding voor driewegen nog ff moeten aanpassen.
voor de rest weer heel wat mensen gemeet en ik zie weeral uit naar driewegen, wat toch 300km korter is :P
 
Was mijn 1e echt sprint waar ik zelf ook meereed, en vond het zeer geslaagd:) Tijden waren best kut (8,5:W) maar heb het reuze naar mijn zin gehad:) de zip liep ook niet heel erg lekker naar mijn zin, maargoed heb toch nog een aantal sprintjes gewonnen en ik heb weer een to do list voor driewegen.

Ik heb alleen zondag gereden, dus heb zaterdag mooi de tijd gehad om wat foto;s te maken. En op zondag nog paar foto;s van de finales gemaakt :)

http://www.mijnalbum.nl/Album=CN6ENGZV

Groetjeees Pepijn.
 
zeer geslaagde dag, wel wat kleine dingentjes

eerste sprint valse start en deel van me kickstarter verloren(gelukkig terug gevonden op de baan)

2de sprint ging lekker

3de sprint wou die niet meer aan, en me accu was leeg

terug weg me zadel verloren, ook weer terug gevonden maar helaas dik beschadigd:'(

50 fotos gemaakt en 25 filmpjes ofzo, zal binnekort ff hier neer zetten



Weet iemand waar je de uitslagen kan vinden
 
Was mijn 1e echt sprint waar ik zelf ook meereed, en vond het zeer geslaagd:) Tijden waren best kut (8,5:W) maar heb het reuze naar mijn zin gehad:) de zip liep ook niet heel erg lekker naar mijn zin, maargoed heb toch nog een aantal sprintjes gewonnen en ik heb weer een to do list voor driewegen.

Ik heb alleen zondag gereden, dus heb zaterdag mooi de tijd gehad om wat foto;s te maken. En op zondag nog paar foto;s van de finales gemaakt :)

http://www.mijnalbum.nl/Album=CN6ENGZV

Groetjeees Pepijn.

OMG.. die eerste foto moet je er echt vanaf halen Pepijn :X 8P
 
haha was inderdaad lachen dat stukje lopen.Heb erg veel schik gehad vandaag zeg!.

was zeker lache dagje, super weer, lache mensen...
een voorsorteren op een groot kruispunt met 3 mannenpower achter je reet is ook ff wennen:P:D
volgende keer zalk ook weer aanwezig zijn maar dan met me sr
 
zeer geslaagde dag, wel wat kleine dingentjes

eerste sprint valse start en deel van me kickstarter verloren(gelukkig terug gevonden op de baan)

2de sprint ging lekker wat vind je lekker? tijd?

3de sprint wou die niet meer aan, en me accu was leeg

terug weg me zadel verloren, ook weer terug gevonden maar helaas dik beschadigd:'(

50 fotos gemaakt en 25 filmpjes ofzo, zal binnekort ff hier neer zetten

Weet iemand waar je de uitslagen kan vinden dat komt binnenkort op de scootertuning.net/sbo site

:)
 
@ Dragsterlover; Ik reed jullie vandaag nog voorbij, waren met een groepje. Zag 2 sprinters op een aanhanger. Groepje was; BMW Z3 M Coupe, Dodge Viper GTS, BMW m3 e36, Audi RS4, BMW 850i, Nissan 300zx en ik reed Audi A8 4.2 V8... hadden een Cannonballrun in Duitsland vandaag... Leuke dag gehad Servien? ;)

Hihih okay. kwam jullie idd de heen weg en de terug weg tegen :~ Tot 17 mei dushi :*
 
Zo, dan maar ff een wat groter verslagje...

Zaterdagavond rond half 8 aangekomen in Meppel, meteen ff wat forumpeepz gemeet (Plantje en Pikeheat). Daarna goed gezellig doen met de SBO crew, Meppel Crew en XSH lui. Toen we rond 22.00 genoeg op hadden kreeg ik ineens wat laxeermiddel in me handen gedrukt... :D Tsja... daar moet iets mee gebeuren :#

Samen met Marco ff een biertje gemaakt met een 'paar' druppels laxeermiddel en die aan Plantje gegeven (die ondertussen goed ver weg half lag te slapen). Die een beetje opjutten en weg was het biertje :# Onze avond kon niet meer stuk, volgens mij is er genoeg gefilmd *D

Daarna gaan slapen, tering koud :( weinig slaap, vroeg wakker etc...

Daarna een heerlijke sprintdag gehad. Super druk, heel mooi weer, leuke tijden. Sarik die al vrij vroeg een tijd knalde van 6,74 sec. Ding liep loeihard.
Verder wat forumpeepz gemeet, 'gatenkaas' Wieger, DJ, Andries, EPC lui etc.
Meeste tijd bij de start gestaan (volgens mij zit het rubber nog in me oren).

In de finale de supertijd van Joel, 6,71 sec. Daarna alles afbreken en richting de Mac. Word je nog gebeld dat 1 van de crewleden heeft gemold dus kon je weer terug :| Maargoed is allemaal goed gekomen :*
 
Ik stond aan de start en ik wil het risico niet nemen dat jij met 100+ achterop iemand knalt aan het einde van de baan. Andere letten er misschien minder op, ik laat iig niemand gaan voor de baan vrij is :)


Dat de baan helemaal leeg moet zijn vind ik juist goed. Maar dat dat zaterdag dan niet gedaan werd. Weet niet wie er toen aan de start stond.
 
Jammer genoeg is er wat mis gegaan met het leeghalen van onze camera... van zondag hebben we maar weinig foto's !

Wie-o-wie wil zijn foto's op een CD branden en opzenden naar
Stichting SBO
Kloppenland 26
5331 RW Kerkdriel
 
Was een leuke dag *D

Jammer dat ik tijdens het kwalificeren nog volop moest afstellen. Maargoed , je ziet wel meteen goed wat er gebeurd als je iets veranderd @ tijdwaarneming.

0.8 seconde van me eerste tijd afgereden @ laatste run, dus ik was redelijk tevreden.
Volgende sprint hoop ik iig wel met een afgesteld brommertje te staan ( mits ik eindelijk de tijd heb ervoor komende weken ).

Anders ga ik @ driewegen aan de carb beginnen :P :D
Daarna ontsteking :P
 
Het was een toffe meeting . Voor mij en mijn scooter helaas veel pech , hopelijk is dit verholpen met de volgende sprint .

Weer een aantal mensen gemeet en et was gezellig :W.
 
Back
Top