SBO Sprint - Meppel 1 - 22 april

Ik heb zeker een heel leuk weekend gehad wederom :)
ondanks dat mensen hadden gezien dat me slider het in het begin niet deed, heb ik na lang zoeken toch het probleem kunnen oplossen :) , maar helaas waren de inschrijvingen al dicht, en kon ik niet meer mee rijden.

Ook weer iedereen gemeet, dat is toch wel het leukste!
 
@ Dragsterlover; Ik reed jullie vandaag nog voorbij, waren met een groepje. Zag 2 sprinters op een aanhanger. Groepje was; BMW Z3 M Coupe, Dodge Viper GTS, BMW m3 e36, Audi RS4, BMW 850i, Nissan 300zx en ik reed Audi A8 4.2 V8... hadden een Cannonballrun in Duitsland vandaag... Leuke dag gehad Servien? ;)
 
echt een top weekend gehad :W
scooter deed het zaterdag erg goed, alleen was het zondag niet geheel lekker. Maar dat vond ik niet zo heel erg :D

rollin's zijn vet :W DJ erg vette foto's !! zijn goed geworden.

Verder relaxte crew en goede sfeer zaterdag !
In het bijzonder erik de wit bedankt voor alles, echt top.

ga me bedje in, ben verrot
 
JAAHHH weer terug in harderwijk, en ik moet zeggen dat het een zeer geslaagt weekend was. veel leuke tijden neer gezet.

lees: 7.54 met een stage 6 r

vind ik toch zeker niet verkeerd.
verder was alles ganzz toll mit dem elekctonick.

veel lol gehad, kortom op naar 5 mei.
 
Ik heb me zeer goed vermaakt, Nelli liep goed, alleen ik iets minder 8P (startte verdomt slecht iedere keer.. denk een factor hitte vs weinig slaap :P) heb maar 3 uurtjes geslapen die nacht en om 6u vertrekken vanuit Maastricht en waren mooi op tijd aanwezig :W, verder genoeg mensen gemeet en de oude bekenden gek gemaakt :#
Alleen, waarom kwamen juist de snelste scoots naast me staan als het tijd was om te sprinten, voelde me er vet langzaam door haha heb maar 1 scoot ingehaald en dat was 1 vd fluo-groen/witte Roxjes

1 foto van mijn kant:

[ir]http://forum.scooterforum.net/forum/attachment.php?attachmentid=22345&stc=1&d=1177280008[/ir]
 
Last edited:
Zonde van het ongeluk van "de gele rox"...

Je knalde gvd nog tegen me pols aan ook! :D

Hoorde ook dat er iemand VLAK na de finish echt BIJNA tegen de hekken aanvloog @ flinke snelheid :+ Wie o Wie?
 
Dit was dus allemaal met een 90kg rijder 8) :+ en een 58kg scooter :P
Nadat de lijsten waren opgehangen zag ik m'n eigen reactietijd tijdens die 7,35 run, en die bleek 0,36 te zijn :+ Oftewel, iemand van 90kg, kan met een reactietijd van 0,00 onder de 7sec rijden :W Haha, ging er redelijk kapot van :D
ik vertrouw die reactietijd niet zo, toen joel in de finale een 6,71 reed, was zijn reactietijd als ik het me goed herinner 0,48s :X

ook bij jerno zie je altijd dat zijn snelste tijden met de traagste reactie worden gereden...
 
@ Dragsterlover; Ik reed jullie vandaag nog voorbij, waren met een groepje. Zag 2 sprinters op een aanhanger. Groepje was; BMW Z3 M Coupe, Dodge Viper GTS, BMW m3 e36, Audi RS4, BMW 850i, Nissan 300zx en ik reed Audi A8 4.2 V8... hadden een Cannonballrun in Duitsland vandaag... Leuke dag gehad Servien? ;)

Dan heb ik jullie gisteren @ Duitse tv gezien :+

Ben wel behoorlijk verbrand van de zon in meppel moet ik zeggen :p
 
@ Dragsterlover; Ik reed jullie vandaag nog voorbij, waren met een groepje. Zag 2 sprinters op een aanhanger. Groepje was; BMW Z3 M Coupe, Dodge Viper GTS, BMW m3 e36, Audi RS4, BMW 850i, Nissan 300zx en ik reed Audi A8 4.2 V8... hadden een Cannonballrun in Duitsland vandaag... Leuke dag gehad Servien? ;)

:D Die bakken waren goed vet iig :W.
Op de terugweg kwamen die M3, Z3 en 300zx ons weer voorbij op bijna hetzelfde stuk :P

Verder vond ik het allemaal gezellig, heel goed geregeld allemaal. Pluim voor de organisatie!
Mijn scooter heb ik na 2 sprints op de kar gezet, ik had een remschijf gekocht maar die bleek echt zo krom als een hoepel te zijn waardoor ik op de finish een bijna dood ervaring had :X.

Nog wel ff op dragsterlover zijn apparaat geknald en met een slechte start toch nog 8,03 kunnen knallen.

Al met al, een toffe meeting maar een iets minder goed begin voor mezelf!
 
Meppel was mijn eerste meeting, ik vond het zeker goed vet :D
Veel mensen leren kennen, maar ook wat mensen misgelopen

zaterdag was de eerste keer dat ik deed sprinten, ik moet zeggen mijn hart zat in mijn keel. Het starten moet ik nog goed op oefenen, ik had continue valse start omdat ik mijn voorwiel een beetje bewoog. Daar baalde ik wel van..

Alleen de rij voor het sprinten vond ik minder, vooral somige langs de voorste oprijplaten zichzelf even snel tussen de rij proppen..
Miss een idee voor volgende keer dat dat niet meer kan? dus dat je we achteraan moet sluiten..

Voor de rest vond ik de meeting goed georganiseerd, ruimte zat voor auto's/scooters. En de xsh stand was geweldig, ze hadden echt veel spul bij..

Ik heb nu al zin in de volgende meeting :D
 


hahaha lekker dan D.J... de kont van een vriendin staat dr ook weer mooi op 9||6

kontsimone.jpg


of niet dan lutti?? :love:
 
:D Die bakken waren goed vet iig :W.
Op de terugweg kwamen die M3, Z3 en 300zx ons weer voorbij op bijna hetzelfde stuk :P

Oh zat jij er ook bij, sorry niet gezien :P Was een erg leuk dagje, had ik duitsland nog ff met die M Coupe meegereden, echt erg lekker.
Mooi dat jullie ook een goede dag hebben gehad!

Ik zie je donderdag ws. wel weer?
 
Ik heb me ook best vermaakt gister. Gezellig dagje, veel mensen weer gezien en gesproken.

Alleen heb ik maar 2 x gereden aangezien m'n scooter niet echt vooruit wou :P (snelste tijd was 8.2 met top van 95 ofzo... het probleem kon ik zo 1 2 3 niet vinden, dus ik heb em maar weer opgeborgen :+)

Btw, tinus (5thmartijn) gunde ik echt de 1e plek wel. Dat ding ging als een bezetene. Eerlijk gezegd had ik dat niet verwacht :D maar hij ging echt hard hard !
 
ik zit nu te gaar op me werk :X uitgebreid verslagje komt straks, heb me te goed vermaakt, zeker zaterdagavond :+
 
Back
Top