SBO Sprint - Meppel 1 - 22 april

Zeer geslaagde dag ,, 100% perfect geregeld door de organisatie van meppel ,

ook zijn er al een aantal tijden onder de 7 ,, gellukig hoor ik daat ook bij 6.91

helaas liep die in de finale runs 500 toeren te weinig ,, helaas , driewegen beter

zie julie allen 5 mei mensen:)
 
Was voor mij ook me eerste sprint. Dingen geleerd, mensen gezien. Was goed geregeld allemaal! Nog een tijd van 7,4 laten noteren. Maar starten ging klote, dus nog een hoop werk voor de boeg voor Driewegen... Maar meeting was zeker geslaagd!
 
Het was gru-we-lijk! :W

Dragsterlover, ManfredZ0R, Rene en Titus nog gemeet.

Heb een paar foto's, die post ik morgen wel!

Wat een avontuur! Benzine op van Matthew z'n auto. Fucking eind lopen duwen, zit er benzine in, doet ie het nog niet! Maar na een lange tijd proberen liep het uit eindelijk! Ben dus ook pas net 10 minuten oid in huis.

edit:/ En natuurlijk nog Maykel gemeet! :#
 
Last edited:
Het was gru-we-lijk! :W

Dragsterlover, ManfredZ0R, Rene en Titus nog gemeet.

Heb een paar foto's, die post ik morgen wel!

Wat een avontuur! Benzine op van Matthew z'n auto. Fucking eind lopen duwen, zit er benzine in, doet ie het nog niet! Maar na een lange tijd proberen liep het uit eindelijk! Ben dus ook pas net 10 minuten oid in huis.

haha was inderdaad lachen dat stukje lopen.Heb erg veel schik gehad vandaag zeg!.
 
Zo was een vet dagje:W:W:W ikke hoogste vermogen neer gezet met 23,5 SAE (ook nieuw mina record geloof ik?) en maatje van me 6.91 gereden in de scooterspecial klasse.. alleen was me veel te warm en te lange wachtrijen..

Mjah das te verwachten op de eerste sprint van het seizoen,

verder was het zoals gewoonlijk weer super gezellig!:D
 
haha was inderdaad lachen dat stukje lopen.Heb erg veel schik gehad vandaag zeg!.

was idd zeker goed dagje, super weer en lache mensen gemeet!
alleen volgende keer toch maar luisteren als het benzinelampjebrand matt..:P
was wel een tof avontuur om voor te sorteren op een kruispunt met 3 mannenpower achter je reet:D
 
ik vond dat veel mensen goed hard gingen iig.

Vasco ze ding liep vet snel, en titus idd net zo.. ik zag je volgens mij een tijd van 7,1 rijden?

heb iig zat mensen onder de 7,5 zien gaan.
 
http://www.zeekoe.net/diass/v2/sv/2007/sbomeppel/ :W

Ook nog ff leuk verhaaltje over mijn dag :P

Vanochtend om 0600 de wekker, en om 0715 waren we dan eindelijk op pad :P

Daar eenmaals aangekomen de Slider ff uitgeladen, en eerst maar weer even op verkenningstocht :P Stuk of wat pix geschoten etc. etc. etc.

Tijd om maar ff te sprinten:

-1e run: 7.8 :X
-2e run: 7,7 :X

Toen maar ff hulp van Joël en Mart ingeschakeld en na wat zoeken het probleem gevonden. Na dit te hebben verholpen: :P

-3e run: 7,6 :X :+
-4e run: 7,35 :W :W

Toen maar ff alles stil gezet, en de rotzooi aan de kant gezet. Weer ff beetje ouwehoeren etc. :P en toen nog een 5e run getrokken, maar was ook niet echt snel (7,5 zo uit het hoofd).

Dit was dus allemaal met een 90kg rijder 8) :+ en een 58kg scooter :P
Nadat de lijsten waren opgehangen zag ik m'n eigen reactietijd tijdens die 7,35 run, en die bleek 0,36 te zijn :+ Oftewel, iemand van 90kg, kan met een reactietijd van 0,00 onder de 7sec rijden :W Haha, ging er redelijk kapot van :D

Zoals Joël al zei: Tsow, had je een joint gerookt ofzo, half te pitten bij die lampen :+

Naja, al met al door naar de finales, en na de 1e heat er al uitgebeukt door een tijd van 7,5 :X Veel te doen voor driewegen, maar gaat helemaal goedkomen :W Heb er zin in :D
 
Last edited:
Echt mijn complimenten aan de SBM/SBO/crew. Helemaal top en niks te klagen! tijdsmeting 100% inorde. echt fijn dit :)

dj, slider zag er leuk uit//reed ook zeker goed na verloop van tijd

gr, wieger
 
dit was ook mun eerste sprint, en ik heb egt de hele dag genoten, complimenten aan de crew, pffff de hele dag maar nie onder de 8,2 kunne komen. we zetten hem op de bank, krijgen we een magere 17,9 :S en 2 maanden geleden 21,5, komen we thuis, zetten mun oude snaar erin, en het is opgelost, maja volgende x beter :)
 
Zo ben ook weer even thuis
Eindelijk aan de start met verse kappen:)
eerste run wa sdrama koppeling na de klote oid toen een delta erin gelegd en dat ging als vanouds.
ik had nog geen meter erop gereden sinds het nieuwe frame ophanging etc.
dus was wel even spannend.. ook helaas nog niets afgesteld
dus volgende keer GOED vlammend aan de start..

trouwens erg jammer dat in de finale's de sonic van karsemeijer eerst niet wou lopen en later niet meer mocht rijden in de scooter special..
ding liep zo goed en mooi, en had al een tijd van 7.11 gereden.

2 foto's:P

Meeting bus:)
kappenvers.jpg


msnnetjer.jpg
 
Back
Top