SBO Sprint - Meppel 1 - 22 april

Het weer was gewoon perfect :D

Er waren naar mijn mening te veel sprinters:P. Sta je daar een 3 kwartier te wachten, komt er van de zijkant een neger aanzetten en die boekt hem even naar voren toe:X:(. Om zulke gasten kan ik me dus echt kwaad maken hé. Was die scoot met kermit de flikker op wheelybar. Iets daarvoor ging der nog een Aerox tegen het hek aan.

waren er inderdaad meer die voordrongen via de 2e set oprijplaten, beetje sneu gedrag.

Het weer was gewoon perfect :D

Er waren naar mijn mening te veel sprinters:P. Sta je daar een 3 kwartier te wachten, komt er van de zijkant een neger aanzetten en die boekt hem even naar voren toe:X:(. Om zulke gasten kan ik me dus echt kwaad maken hé. Was die scoot met kermit de flikker op wheelybar. Iets daarvoor ging der nog een Aerox tegen het hek aan.

Bob Marley :D

Het was idd heerlijk weer en goed georganiseerd. Weet iemand wie er viel in de rij voor de start, en wat er gebeurde(was een frame zonder kappen)?

Scooter liep niet slecht maar kon veeel beter, door hem eerst af te stellen en voor een wat hogere RF te kiezen, verloor echt veel ste veel bij de start.
Maargoed vond het leuk, spullen heel gebleven en daar ging het om.
Hoop toch wel op driewegen en anders Stein te komen met een goed afgestelde scooter.

Bij ons waren alleen 3 koppelingen ge0wnt:P, pia op een mina ging niet werken kwamen we achter, hij had verkeerde gekregen, en bij 1 waren de segmenten opeens foetsie, en lag het blok vol met alu8P. Verder geen vastlopers bij onze groep:W

En heb genoeg mensen gemeet:W

mark(fontio, paarse kappen/goude velgen of zo, pro race uitlaat) had niet teveel gas moeten spelen met achterrem in:D

Was leuke meeting scooter knalde er wel lekker overheen :P
Alleen dat lange wachten was echt kut naar mijn mening, stond zeker 45 min in de rij...marja doejje niks an met zo veel sprinters.

Ps iemand al piccas :W

ciao

ikke had 8.4 seconde :D

Nier slecht met slechte start. Heb in totaal dit weekend 8 keer gesprint en de 1e sprint is tog echt een aandenken geworden:love:. Wie heeft gezien:P, was zaterdag.

Was cker een leuke meeting. Was voor mij m'n eerste Sbo wedstrijd. Had dus nog totaal geen ervaring met starten en alles:P Maar het ging lang niet slecht, kon een tijd van 7,11 neerzetten. Kwam ik in de finale terecht maar toen had de carburateur dr geen zin meer in. De organisatie was best wel streng en mocht dus toen nie meer mee rijden.

mja mooie dag gehad en super blij met zo'n tijd voor de eerste keer. binnekort maar is normaal leren starten:)

mark

Ik zelf zat in Dalfsen, een weekendje te tjillen, weer was echt fijn.

Toen ik mijn maatje Sander ff belde werd me verteld dat hij een tijd in de 6 reed en hij moest rijden voor de eerste plek. Iemand enig idee wie eerste is geworden in de scooter special?

De boiis zijn namelijk nog niet thuis, en heb geen mob nrs ;p

Tsooooow, wat een meeting :W

Heb maar 544 foto's :X Ik zal zo even een korte sfeerimpressie posten, de hele reeks houden jullie nog even te goed :X

Joël zat op 6,7xx en dat was tevens een van de snelste tijden.

Titus heeft nog een beker gewonnen voor hoogste vermogen >70cc, en euhm, Maarten heeft last van z'n hol :D

Sfeerimpressie volgt :D

-edit: webspace nog steeds down

Iemand space ? PM

Back