SBO Sprint - Meppel 1 - 22 april

mn scooter reed niet goed, had een score van 21.8 terwijl de vrijdag ervoor 22.9 gecorrigeerd met mina (scootxtreme jog) maja veel te doen voor driewegen :)

mn snelste tijd was in de vrije sprint 7.34 maja officiele tijd was et slechts een 7.77

maja veel te doen dus voor volgende meeting :)

verder alles goed geregeld :D complimentje

aftershock had hier ook last van die had de dag ervoor gebankt maar die miste @ meppel ook ineens 2 pk
 
Het was weer een erg goed geregelde meeting :W Complimenten aan de organisatie. 1 minpuntje; volgende keer moeten er (vind ik) gewoon met een stift kruisjes gezet worden op de sbostickers bij elke run, zodat je niet meer als 4 keer kan sprinten.. Dan is het misschien ook iets minder druk bij de start..

Verder echt een top weekend gehad, zaterdag lekker kunnen sprinten :)

Alleen de Skz BBQ is wel overleden :D
 
Voor mij als publiek was het wel leuk, alleen dat er tussen de kwalificatie's en de finale geen ruk te doen was heeft een beetje een stempel gedrukt op de dag. We hebben ons een half uur staan te vervelen, en zijn toen maar weggegaan.
 
True.

Wat ik btw. wel een goede zet van EPC vond, was om een sprintframe, met 70cc gewoon in de Scooter Special klasse te zetten. Geen verplichte kappen, en verlagen/verlengen mag. Whoppah, beker :) Alhoewel het ding kwa uiterlijk beter in de Super Special klasse past, toch een erg nette prestatie 8)

en toch mag het, en toch zie je enkel dat soort frames terug in de finales.
halverwege het seizoen zullen er wel meer komen, en anders volgendjaar opzekers
 
Jah Crew meppel idd bedankt 9||6 en de rest. van de organisatoren.Verder ben ik het totaal eens met Lorenzo, Dat mensen (bekende forum members) gewoon vies voor kruipen.Heb het medere malen gemeld maarjah.

Was een top meeting.
 
Wie weet btw iets van die video opnamen van RTL 5 af? :P Wanneer op tv etc?

En ik vraag me af waar m'n Helmetcam sprint met Mart blijft :D
 
Ben ook erg benieuwd naar films,foto's,uitslagen! Staat wel iets bij nieuws op scootertuning.net maar daar blijft het ook bij...
 
Ik vond het ook weer een gezellige dag en de grootste bekers gingen natuurlijk weer naar het zuiden van het land:) Organisatie was ook erg netjes!

In het begin vielen de tijden tegen vond ik, maar laterna op de dag werd er weer extreem hard gereden.
 
mijn klein verslagje

zaterdag avond aangekomen, 3 keer kunnen sprinten en dan naar camping.
toen ging helaas de stuurbekrachtiging van mijn nieuwe auto kapot.
dus toen had ik geen zin meer haha
zondag eerste sprint begon jerno zijn scoot te zwabberen bij de 150 meter.
Toen maar besloten dat jerno en ik op de zelfde scoot reden, mijn EVO speed killer zip.
hiermee heeft hij zijn persoonlijk record verbroken tot 6.86 met EVO :P
dus dat is wel degelijk.

Dus de naam EVO speed killer is wel gepast alleen dat ik 20 kilo zwaarder ben en niet zo;n tijd kan rijden.
vanwege de auto maar 2 keer gereden en niet mijn best gedaan.

En de vette service @ moekebus die je tot voor je deur heeft gedropt incl. al je troep :*
 
Back
Top