SBO Sprint - Meppel 1 - 22 april

finale tussen joël en martijn was echt mooi om te zien. Helaas was martijn iets later weg

Joël had 6.71 en martijn 6,84 scheelde zeer weinig
 
wel al aardig wat foto's gezien ben benieuwd naar de rest ! :D was de finale rit ook nog spannend geworden?, die heb ik namelijk niet gezien was helaas al weg.

ontzettend snelle tijden, Jerno zat onder de 7, ergens 6,9 sec.

Finale Superspecial reed Joël 6,71 en Martijn 6,78(???)


*te laat :+*
 
Wie weet btw iets van die video opnamen van RTL 5 af? :P Wanneer op tv etc?

En ik vraag me af waar m'n Helmetcam sprint met Mart blijft :D


Ik ben de zus van vasco en ben gisteren naar hem komen kijken, ik vond het ook wel leuk! En toen Vas mij vertelde dat rtl 5 er was (mijn vader had ze ook al zien staan) heb ik rtl gewoon even gebeld om te vragen van hoe en wat. Maar ze wisten nergens van ;( Ze konden nergens achterhalen of er een cameraploeg van rtl 5 aanwezig was, en SBO scootersprints in Meppel zei ze ook niks... Dus geen idee wanneer het komt en met welk progamma het behandeld wordt.
 
Super weekendje gehad.

Zaterdag rond 9u in Meppel aangekomen. Forummembers gemeet en wat gesprint, ook nog stukken gereden. S'avond op de camping nog verder gesleuteld tot 21.30u. Erna nog op straat wezen testen, zat toen aardig potentie in.

Zondag tijdens de sbo 3 x gereden. 3 behoorlijk goede tijden neergezet.
Ik mocht verder naar de kwart finales. Daar een tijd gereden van 7.06
Mocht ik verder naar de halve finale, daar gereden tegen Tom. In de finale tegen Sarik moeten rijden. Ik had een brakke start, wielspin etc. Maar als nog 2des geworden.

Verder petje af voor de SBO en de Meppel crew.
Alles was echt SUPER netjes geregeld. Enkel duurde het wat lang voordat de prijsuitreiking begon. Maar je kunt niet alles willen.:p
 
Last edited:
hier is anders wel de google link:
[ame="http://video.google.nl/videoplay?docid=-7702828959238291116&hl=nl"]SBO sprint meppel 22 april[/ame]

kwaliteit is er wel erg op achter uitgegaan :X
 
Back
Top