Resultaat Test Run´s @ Koopmans Tuning

Nu weet iedereen dus wat er gaat gebeuren. Maandagavond of dinsdag zullen we allemaal weten hoe en wat.

Ik ga denk ik dit weekend Joor helpen met de scoot, beetje sleutelen en testen nog.

Ik kom ook wel ff koekeloeren want ik ben benieuwd:P .. Damn ben benieuwd en Tino ook wel lijkt me;) En 10000 man lijkt me een beetje overdreven aangezien er ongeveer niemand in de buurt woont die op dit forum zit op lenno en mij na.. (en Pertijn off course) maar als Tino wil dat er voor de rest niemand komt moettie het maar ff posten:D

Dat wil hij geloof me ... ik heb hem net nog gebeld jij en pertijn zijn welkom meer niet .. dit om te voorkomen dat iedereen het onmogelijk maakt om leuk te kunnen sleutelen en dergelijke ... om te kijken daar hebben w3e meetings voor....

:W

Originally posted by Bart Nrg Mc2
Het is zeker wel interessant om je scooter op de bank af te stellen...
Het is misschien wel interessant, maar de pk's vliegen er per run bij aan de grafiek te zien... Klopt toch ook wel niet helemaal. Maar goed, maandag weten we meer.

Originally posted by Ridderruud
Dat wil hij geloof me ... ik heb hem net nog gebeld jij en pertijn zijn welkom meer niet .. dit om te voorkomen dat iedereen het onmogelijk maakt om leuk te kunnen sleutelen en dergelijke ... om te kijken daar hebben w3e meetings voor....

:W

Ok, dat kan ik volledig begrijpen.. En het is idd niet leuk om daar aan je scoot te sleutelen als er 10 man op staat te kijken:|

Originally posted by Alfonso1
Laat is het zo zeggen , ALS er iemand met 20+pk reed ( laat staan 19...) dan viel die scoot onwijs op..... ( er was geen enkele scoot die ECHT, boven alles uitstak.....)

Je mag in je handen knijpen als je 16+ hebt.......

Alfonso

Rekenmaar dat een topscooter 19/20Pk heeft. de top scooter van Gé heeft 20 Pk op een geigte Tovami bank 8P

Thanx dat ik al uitgenodigd ben beste menschen =)
Ben erg benieuwd naar de verschillen, en eigenlijk had er dan nix gewijzigd moeten worden aan dat St0rm ding.
Betere vergelijking zie je.
Maarja, dat er nou niet teveel mogen komen ok..
Maar zo druk zal het toch niet worden?
Lijstje opstellen misschien?

Nee geen gewandel eromheen das vet irritant. Gewoon rustig je gangetje kunnen gaan zonder alsmaar op je vingers gekeken / afgeleidt te worden. Liefst komt er niemand..... mja..........

Last edited:
TIP: Begin eerst met LEZEN voordat je dingen gaat zeggen en zeker als het OOK nog eens BLAAT is!!!!!!!!!!!!.....................

Originally posted by Kerbinos

Rekenmaar dat een topscooter 19/20Pk heeft. de top scooter van Gé heeft 20 Pk op een geigte Tovami bank 8P

Originally posted by Honda NSR-II
Thanx dat ik al uitgenodigd ben beste menschen =)
Ben erg benieuwd naar de verschillen, en eigenlijk had er dan nix gewijzigd moeten worden aan dat St0rm ding.
Betere vergelijking zie je.
Maarja, dat er nou niet teveel mogen komen ok..
Maar zo druk zal het toch niet worden?
Lijstje opstellen misschien?

Stel jij maar een lijstje op dan zeg ik dat ze niet mogen komen .... geloof me dat is irritant en daar hebben we dus meetings voor om te kijken .....

Tino bepaald wie er komen maar we hebben speciaal gezegd dat er erg weinig mensen mogen komen omdat we vooruitgang willen boeken met sleutelen en dus niet iedereen erom heen nodig hebben ....

Ik hoef ook niet iedereen er te hebben om te zien wat er nu speciaal aan mijn scoot gebeurd is of zo als hij toevallig open moet....

:|

Begrijpelijk aangezien je niet voor niks helemaal naar Goes komt.. Zou het dus ook wel leuk zijn als er vooruitgang wordt geboekt..

Ennuh deur op slot en er kan niemand meer in:rolleyes:

Coole avatars trouwens ;)

Ik denk dat het aardig volloopt als er gezegd word dat het geen probleem is. Maargoed, ik denk dat iedereen begrijpt dat de jongens in rust willen werken. Ik voel me al overbodig en zal me beperken tot kijken en tanken waarschijnlijk....

Back