dani
the RPM-squad
dan mag u mij verbeteren, dacht dat APT/ Richard Korijn in Dordrecht zit.Originally posted by Raymon
Je beschikt over onjuiste informatie...
dan mag u mij verbeteren, dacht dat APT/ Richard Korijn in Dordrecht zit.Originally posted by Raymon
Je beschikt over onjuiste informatie...
Originally posted by DvD
dan mag u mij verbeteren, dacht dat APT/ Richard Korijn in Dordrecht zit.
Originally posted by Valentino...
20 pk met een 50cc ???
Met een 19mm ???
Alleen in de scooterforumwereld.........
:#:#:#:#:#
Originally posted by Honda NSR-II
:' |
Damn wat balen..
Kom je wel of?
Btw, hoeveel halen die 125 wk racers?
ergens tussen de 45 en de 50 ofzo?
Dus delen door 2,5, kleinere inhoud heeft volgens mij iets meer vermogen per cc maar dan weer het nadeel van de vario weerstand..
Originally posted by Joor
Moge,
Hier een filmpje van m'n cilinder vanmiddag, de uitlaatpoort heeft een scheurtje waardoor het koelwater m'n uitlaat inloopt. De cilinder moet dus op een of andere mannier gerepareerd worden..
Uitlaatkanaal lek
Mogen dus geen test, volgende week misschien weer...
Over de SOBW, ik denk dat 18 DIN pk's op het achterwiel wel kan. Dan heb ik het wel over de top 10. Creco beschouw ik als een verhaal apart!
:' |
Damn wat balen..
Kom je wel of?
Btw, hoeveel halen die 125 wk racers?
ergens tussen de 45 en de 50 ofzo?
Dus delen door 2,5, kleinere inhoud heeft volgens mij iets meer vermogen per cc maar dan weer het nadeel van de vario weerstand..
Ehm, iets te enthousiast frezen lijkte me :+
Originally posted by -=MOL=-
We hebben geprobeerd om het gat van het draadeind vol te kitten. Joor is eind van de middag nog even snel gaan kijken of het lekte, of dat zo was weet ik niet.
Waarschijnlijk word het testen doorgeschoven naar volgende week ofzo, moet Joor alleen nog ff een uitlaat lenen ergens