Resultaat Test Run´s @ Koopmans Tuning

Originally posted by DvD

dan mag u mij verbeteren, dacht dat APT/ Richard Korijn in Dordrecht zit.

Dat klopt ja, maar Peter doet de tuning he...

verder snap ik niet waarom ik apt crew ben :S zover ik weet heb ik r weinig mee te maken.
 
kijk, er staat APT op de scooters, ik neem dus aan dat het APT(uned) is.
En jij gaat met hun om/collega's dus neem ik aan dat jij ook wel wat van APT weet, dat was mijn visie.

btw, waar staat APT eigenlijk voor?
 
Ik zou zeggen kom maar op met voorbeelden van SOBW racers die 20+pk hebben.. Ben benieuwd. Dat vage gedoe van die gast zegtie dattie met 20 rijdt en de andere met 19 dat zegt toch helemaal niks. In mijn opinie (3paginas teruf:)) is het dus vrijwel onmogelijk...
 
Moge,

Hier een filmpje van m'n cilinder vanmiddag, de uitlaatpoort heeft een scheurtje waardoor het koelwater m'n uitlaat inloopt. De cilinder moet dus op een of andere mannier gerepareerd worden..

Uitlaatkanaal lek

Mogen dus geen test, volgende week misschien weer...

Over de SOBW, ik denk dat 18 DIN pk's op het achterwiel wel kan. Dan heb ik het wel over de top 10. Creco beschouw ik als een verhaal apart!
 
:' |
Damn wat balen..
Kom je wel of?

Btw, hoeveel halen die 125 wk racers?
ergens tussen de 45 en de 50 ofzo?
Dus delen door 2,5, kleinere inhoud heeft volgens mij iets meer vermogen per cc maar dan weer het nadeel van de vario weerstand..
 
Originally posted by Honda NSR-II
:' |
Damn wat balen..
Kom je wel of?

Btw, hoeveel halen die 125 wk racers?
ergens tussen de 45 en de 50 ofzo?
Dus delen door 2,5, kleinere inhoud heeft volgens mij iets meer vermogen per cc maar dan weer het nadeel van de vario weerstand..

Rossi's fiets had meen ik iets van 48 pk (zijn 125 RS)
 
Originally posted by Joor
Moge,

Hier een filmpje van m'n cilinder vanmiddag, de uitlaatpoort heeft een scheurtje waardoor het koelwater m'n uitlaat inloopt. De cilinder moet dus op een of andere mannier gerepareerd worden..

Uitlaatkanaal lek

Mogen dus geen test, volgende week misschien weer...

Over de SOBW, ik denk dat 18 DIN pk's op het achterwiel wel kan. Dan heb ik het wel over de top 10. Creco beschouw ik als een verhaal apart!

Joh, enig idee hoe het komt?
 
Idd, ik denk dat het materiaal gewoon te dun is geworden na het frezen en dat het later door trillingen enzo is gescheurd..
 
We hebben geprobeerd om het gat van het draadeind vol te kitten. Joor is eind van de middag nog even snel gaan kijken of het lekte, of dat zo was weet ik niet.

Waarschijnlijk word het testen doorgeschoven naar volgende week ofzo, moet Joor alleen nog ff een uitlaat lenen ergens :p
 
Originally posted by Honda NSR-II
:' |
Damn wat balen..
Kom je wel of?

Btw, hoeveel halen die 125 wk racers?
ergens tussen de 45 en de 50 ofzo?
Dus delen door 2,5, kleinere inhoud heeft volgens mij iets meer vermogen per cc maar dan weer het nadeel van de vario weerstand..

Nou, ik zat er aan te denken om wel te komen kijken, maar door de discussies over wie en wat er wel kunnen komen enz, gun ik Rudi lekker zijn tijd alleen en ga ik niet gezellig lopen ouwehoeren daar. En het scheelt weer benzine voor niets. We gaan het fixxen, hopen dat dat goed uitpakt...

Valentino loopt i.i.g. niet weg... :)
 
Originally posted by Honda NSR-II
Ehm, iets te enthousiast frezen lijkte me :+

Hoogstwaarschijnlijk heeft ie net op het randje gezeten en is ie door de hitte doorgescheurd (deze cilinder heeft een hoop meegemaakt). Het scheurtje zelf is bijna niet met het blote oog te zien, dus we hebben de cilinder vol laten lopen en afgewacht. Als Freddy me niet op het goede spoor had gezet had ik het nooit gevonden. Wist wel dat het zoiets moest zijn omdat het carter gewoon droog was en de uitlaat helemaal vol.

Valentino, was dit trouwens ook ongeveer wat jij bedoelde over die scheur, want dat had ik niet helemaal begrepen...?
 
Originally posted by -=MOL=-
We hebben geprobeerd om het gat van het draadeind vol te kitten. Joor is eind van de middag nog even snel gaan kijken of het lekte, of dat zo was weet ik niet.

Waarschijnlijk word het testen doorgeschoven naar volgende week ofzo, moet Joor alleen nog ff een uitlaat lenen ergens :p

Joor,

Omdat ik jouw speed2000 pijp heb afgepakt:# mag je eventueel mijn speed '99 voorlopig even gebruiken....

Interesse? of heb je al wat anders?
 
Dit topic is zowieso al helemaaaaaaaal offtopic gegaan :p

Goed idee Joor, test jij maar wat raak, dan kopieeer ik het wel!!
 
Back
Top