Tjt Test

Status
Not open for further replies.
veel verschil zit er niet in zeg je maar Robs zegt dit:

btw misschien leuke info, vandaag op Phantom met Evo tuned C20 21 mm enz, de tjt gehangen, liep merkbaar vetter, en er kwam voelbaar meer vermogen uit

dus wat is het nou, jullie praten een beetje langs elkaar heen !

Last edited:
Originally posted by mvanwinsen5
veel verschil zit er niet in zeg je maar Robs zegt zegt dit:

dus wat is het nou, jullie praten een beetje langs elkaar heen !

Dag ervoor met same en C20 gereden, maar nu had meneer dus ook 3.3 gram rollen ipv zwaarder, maar zelf gaf ie ook aan dat ie harder doorliep.

En hier zegt ie weer dat ie niets merkt bwvs

Originally posted by RobS
Dag ervoor met same en C20 gereden, maar nu had meneer dus ook 3.3 gram rollen ipv zwaarder, maar zelf gaf ie ook aan dat ie harder doorliep.

En hier zegt ie weer dat ie niets merkt bwvs

sorry, maar uit deze kromme zin kan ik niet opmaken wat je nou bedoeld :P

Scootermania heb c20 en TJT f1 wel eens getest
en de TJT kwam toch beter de test uit

ik weet niet op welke scooter dat was
ik denk mina..

t was volgens mij wel met een manston dusja misschien dat manston en TJT beter gaan dan EVO en TJT
maar TJT is een echte mina race uitlaat
(In Frankrijk je ze wel vaak op mina race scoots)

stel je carb maar es lekker af en de rest ook dan zal je t wel merken dat de TJT beter zal gaan

veel succes

De verschillen van mening komt doordat we beide met andere afstellingen hebben gereden met deze 2 uitlaten.
Bij Rob ree ie met c-20 vrij kut (vrij slecht afgesteld) en ik ree/rij met nwe afstelling waardoor ie bij mij veel beter liep met c-20.

Dus toen rob met TJT ree ,leek het verschil "groter" als dat ik met TJT ree .

MAAR nogmaals , dus was een kleine praktische test ,en niet @ testbank

BTW , geluid op filmpie hoor je slecht , als je er bij stond klonk het 3x beter ;)

Ik gooi hem dicht.. Gaat nergens over.. Als ik er ander uitlaatje opleg en dan vage conclusies ga trekken open ik ook geen nieuw topic.. Kom eerst maar eens met echte resultaten..

Status
Not open for further replies.
Back