TJT cilinder

Status
Not open for further replies.

eneRgtje

Well-Known Member
hoi beste forum lui ik rij nu al een tijdje met de zelfde setup
Mhr 70 NL (TEAM) Tuned stage 5
Tjt Pijp vind ik trouwens een goed pijpie
overange
Deltaclutch
hpi binnedraaier
doppler as
24mm mikuni
etc etc

nu heb ik een vraagje het. Rijd allemaal best leuk maar nu wil ik een andere cilinder iets orgineels nu zat ik te denken aan of een Tjt cilinder of Fabrizi heeft iemand ervaringen voor mij
omdat er weinig over deze cilinders bekend is

EDIT
had dit misschien beter in SA kunnen posten mij excuses hier dan ook voor
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Over die TJT Cilinder is al een heel topic. Fabrizi ook volgens mij. Moet je even searchen...

//EDIT
Kneiter was sneller :)
 
mjah heb al een beetje dooorgelezen alleen stonden er niet echt bruikbare info in in die tjt fabrizi nog niet naar gekeken :)
 
Er staat weinig info in, omdat er nog bijna nix over te vinden is. De info die in dat topic staat, is alle info die er bekend is. Uitproberen dus..
 
mjah ok maar dan weet je wel zeker dat je wat heb hoewel ik dus een Team (speed) geen orginele cilinder vind dan zou ik eerder voor de cross gaan :)

maaruh dus niemand weet wat er uit deze cilinders te halen valt anders w8 ik nog maar met kopen
 
zal vant weekend wel eventjes een foto maken van een tjt cilinder bij vinni. ik ben daar tog en wij gaan samen ook naar duitsland dus misschien dat we er 1 meenemen voor geinteresseerden. als je ook naar duitsland gaat zullen we hem meenemen en laten zien.
 
Anders maak ik toch, als ik nu ook info over de tjt cillinder wil, nog een topic omdat er in dit topic ook geen info over te krijgen is?:?

Sorry voor offtopic hoor, maar er zijn echt al meerdere topic's over en tot nu toe is het ALLEEN speculatie over wat en hoe enz.

Verder ben ik wel benieuwd naar die foto's, zouden die niet gewoon in het vorige topic gepost kunnen worden, dan is het een beetje centraal voor de search ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top