TJT cilinder

Die bepoept broeken denk :|

Denk dat je die die binnenkort wel weer onder een andere naam tegenkomt hier op het forum waar hij weer blaatpraat aan het verkopen is en daarmee zijn schuilnaam weer verraad...

(Spel bij deze, wie raad het eerst wat de nieuwe naam van PRO RACE is :W)

Ik denk dat buiten de gebande Xerionatic (Rob) niemand van dit forum aan spec's van die cillinder kan komen zonder dat ie eerst door een waagals gekocht wordt...
Verder worden het volgens mij weer allemaal speculaties :'(

nou aangezien dat niemand er wat over weet, behalfe mr PRO-RACE maar die is baned @ forum :P

nu heb ik zelf maar zoon cilinder + uitlaat besteld

zodra die binnen is maak ik er een poort map van en zet hem op het forum + alle andere info die ik er dan over heb

ik kan het mis hebben maar volgens mij is de tjt cilinder een gewone vorm als een manston evo enzo en niet als een dopler en een krd

Originally posted by eve
ik kan het mis hebben maar volgens mij is de tjt cilinder een gewone vorm als een manston evo enzo en niet als een dopler en een krd

Doppler heeft ook vlinder.
Voor zover ik weet heeft die TJT ook een vlinderpoort en is eigenlijk afkomstig van Bidalot.

ik heb nu al foto's maar ik kan die nie op internet zetten.
ik heb er 2 nu van die cil waar al 1 race meejn is gereden en de prijs ligt nieuw zo rond de 435. later komen er meer en mooiiere en beter foto's

Beter laat dan nooit:

tjtcil.JPG
tjtcil2.JPG

Back