TJT cilinder

Onze aller PRO RACE kan ons meer over een TJT vertellen naar eigen zeggen:

Dit zei ie op msn :|

I don't really wanna tell ya lies , but it's hard for me to say that I'm crying says:
ik ben nu 2 blokken aan het opbouwen

I don't really wanna tell ya lies , but it's hard for me to say that I'm crying says:
1 malossi blok met speed cilinder, en een met een tjt cilinder getund

I don't really wanna tell ya lies , but it's hard for me to say that I'm crying says:
afstellen is geen probleem


Dus, PRO RACE vertel op.

Edit Toen ik hem wat dingen vroeg over die TJT kreeg ik 'opeens' geen antwoord..en hij heeft net in dit topic gekeken...zal wel weer allemaal onzin zijn van hem
 
Last edited:
Originally posted by Yamikey
Wat zeg ik.. Doppler

ja, maar is wat jij zegt ook altijd de waarheid:P
Iig ziet niet alleen de Doppler cilinder er zo uit, dat doen er veel meer, dus met deze geweldige foto komen we ook niet echt verder:)
 
Dat is maar de vraag of ik de waarheid spreek :)

Ik zie iig een cilinder die mij doet denken aan een Athena en een Doppler..
En laat nou juist deze kerel http://base.scooterforum.net/scoot.php?ID=10779 voor de TJT een Doppler hebben.. dan lijkt het me best waarschijnlijk dat de cilinder op de foto een Doppler is.

Mja als die kerel nou eens pics maakt van de binnenkant van de TJT..
 
Last edited:
Originally posted by Bas@Area
Onze aller PRO RACE kan ons meer over een TJT vertellen naar eigen zeggen:

Dit zei ie op msn :|

I don't really wanna tell ya lies , but it's hard for me to say that I'm crying says:
ik ben nu 2 blokken aan het opbouwen

I don't really wanna tell ya lies , but it's hard for me to say that I'm crying says:
1 malossi blok met speed cilinder, en een met een tjt cilinder getund

I don't really wanna tell ya lies , but it's hard for me to say that I'm crying says:
afstellen is geen probleem


Dus, PRO RACE vertel op.

Edit Toen ik hem wat dingen vroeg over die TJT kreeg ik 'opeens' geen antwoord..en hij heeft net in dit topic gekeken...zal wel weer allemaal onzin zijn van hem


Zullen we anders niet meer op onzinnige-uit-de-lucht-gegrepen-dingen die Pro Race zegt ingaan ?
Tegen mij zij hij nl dat het blok compleet van italie hierheen komt, en dan zal hij het ff openhalen om het nog ff beter aan te passen :?:?




:|
 
zullen we de PRO race verhalen en speculaties wat voor cilinder op de foto staan achterwege laten?
Anders wordt dit ook weer een topic met een niets betekende discussie en kan hij beter dicht.
Dus als je niks hebt toe te voegen over de cilinder zelf, hou het dan aub voor je.
 
Ik ken wel een blokje dat rechtstreeks uit Italië komt...

Bij Twins te koop;

Polini Evo-carter + inhoud 8) Compleet in Italië gemonteerd... Evo70 + nieuwste Evo-pijp + Evo-as + Evo-Overrange + Polini rotor + 2G + 19mm DO + spruitstuk + vertanding... Alles getuned...

Als iemand de prijs wilt weten, mag hij het ff melden... Dan noem ik de prijs :D
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Ik ken wel een blokje dat rechtstreeks uit Italië komt...

Bij Twins te koop;

Polini Evo-carter + inhoud 8) Compleet in Italië gemonteerd... Evo70 + nieuwste Evo-pijp + Evo-as + Evo-Overrange + Polini rotor + 2G + 19mm DO + spruitstuk + vertanding... Alles getuned...

Als iemand de prijs wilt weten, mag hij het ff melden... Dan noem ik de prijs :D

Blokje heb ik ook gezien,prijs is echt niet normaal :p
 
bij emby weten ze nog helemaal niks over de cilinder.
Zoals ik al zei was de communicatie voor hun wat moeizaam met de mensen van tjt zelf.
Maar hij zou proberen om wat info te regelen over cilinder, tevens zou hij uitzoeken wat de cilinder nou precies moest gaan kosten.
 
Back
Top