Bart@Sp Evo To Tha Bone 13 October 2004 #41 King of Nimma. said: Test eens een Fabrizi 80cc pijp voor mina dan. Zou ook leuk zijn. Click to expand... k zou zegge koop em en vraag of ie em wil testen :| ontoppic blijven
King of Nimma. said: Test eens een Fabrizi 80cc pijp voor mina dan. Zou ook leuk zijn. Click to expand... k zou zegge koop em en vraag of ie em wil testen :| ontoppic blijven
JohnB ik bedoel maar 13 October 2004 #42 Burn , welke PR pijp had je precies getest , want er zijn 3 verschillende modellen uitgekomen
BurN Well-Known Member 14 October 2004 #43 Het was het PR 1 type onderlangs, ik dacht zelf dat het een PR2 pijp was, maar volgens de eigenaar was het de PR1
Het was het PR 1 type onderlangs, ik dacht zelf dat het een PR2 pijp was, maar volgens de eigenaar was het de PR1
JohnB ik bedoel maar 14 October 2004 #44 ah okee , want de laatste versie van de ProRace pijp heeft denk ik meer potentieel dan de voorgaande 2.
ah okee , want de laatste versie van de ProRace pijp heeft denk ik meer potentieel dan de voorgaande 2.