Wout@Phantom .:'legaly insane':. 3 May 2005 #41 is dat niet een speed die k daar zie(o.i.d. ). Dus wat maakt het dan uit wat ie gebankt? (of ligt dat aan mij.....)
is dat niet een speed die k daar zie(o.i.d. ). Dus wat maakt het dan uit wat ie gebankt? (of ligt dat aan mij.....)
Vissa PB Guru 3 May 2005 #42 Wout@Phantom said: is dat niet een speed die k daar zie(o.i.d. ). Dus wat maakt het dan uit wat ie gebankt? (of ligt dat aan mij.....) Click to expand... Als de Hr4 hoger scoort maakt het toch wel wat uit? of bedoel je et anders
Wout@Phantom said: is dat niet een speed die k daar zie(o.i.d. ). Dus wat maakt het dan uit wat ie gebankt? (of ligt dat aan mij.....) Click to expand... Als de Hr4 hoger scoort maakt het toch wel wat uit? of bedoel je et anders
Tyrone Hahaha 3 May 2005 #43 CiRox said: und? Click to expand... bij me deed het die HR 4 slechter dan die 2 maar die score vertell ik nog niet -:- !!! AdiozZz
CiRox said: und? Click to expand... bij me deed het die HR 4 slechter dan die 2 maar die score vertell ik nog niet -:- !!! AdiozZz
[5th]patrick Kraken ? 4 May 2005 #44 ik heb ze ook al getest NOG niet op bank maar dat gaat soon gebeuren mijn ervaring de hr4 jankte veel meer toeren met zelfde afsteling al hr2 het hr4 geluid is uber en je heb zieke koppel hr2 tot nu toe nog beste ervaring mee zowel kopel als top was hoog en mooi in ze toeren greetz
ik heb ze ook al getest NOG niet op bank maar dat gaat soon gebeuren mijn ervaring de hr4 jankte veel meer toeren met zelfde afsteling al hr2 het hr4 geluid is uber en je heb zieke koppel hr2 tot nu toe nog beste ervaring mee zowel kopel als top was hoog en mooi in ze toeren greetz
W Witte_@_SR BMW M-Power 4 May 2005 #45 Tyrone said: bij me deed het die HR 4 slechter dan die 2 maar die score vertell ik nog niet -:- !!! AdiozZz Click to expand... Maar ist wel een Speed04 of gewoon de Evo?
Tyrone said: bij me deed het die HR 4 slechter dan die 2 maar die score vertell ik nog niet -:- !!! AdiozZz Click to expand... Maar ist wel een Speed04 of gewoon de Evo?
Tyrone Hahaha 4 May 2005 #46 Witte_@_SR said: Maar ist wel een Speed04 of gewoon de Evo? Click to expand... Wel evo Setup staat wel @ Profiel AdiozZz
Witte_@_SR said: Maar ist wel een Speed04 of gewoon de Evo? Click to expand... Wel evo Setup staat wel @ Profiel AdiozZz