Robert
Superrrjoden!
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Een NG + tuning + fatsoenlijke zuiger kost meer dan een Manston, maar dat zal wel aan mij liggen![]()
Ik zei std he

Originally posted by Bart Nrg Mc2
Een NG + tuning + fatsoenlijke zuiger kost meer dan een Manston, maar dat zal wel aan mij liggen![]()
Originally posted by Sander
Ik ga geen discussie hierover aan. Dat eindigt alleen maar in lange topics zonder uitkomst..
Maar sommige mensen willen kwaliteit, i.p.v. dremelwerk.
Alles is een afweging tussen kwaliteit en kosten. Dus ook in dit geval.
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Een NG + tuning + fatsoenlijke zuiger kost meer dan een Manston, maar dat zal wel aan mij liggen![]()
Originally posted by Ufo
WIl je niet mijn naam in verband brengen met dremelwerk ajb. Ik maak al lang van uiterst professioneel gereedschap gebruik warvoor ik hard moet werken om er gebruik van te mogen maken.
Ik denk niet dat je hetzelfde spul bij andere scootertuners aantreft.
Kijk idd naar de nicasil wand van de cilinder. Als hier geen vage vlekken oid opzitten dan scheelt dat weer. De hoonlijnen zoals jij ze noemt zijn bij een versleten cilinder niet meer te zien, dus daar kan je ook naar kijken.Originally posted by Titera
bedankt voor de reply's. ik ga deze week dus kijken naar die FKT Stage 4 team cilinder. kijken of dat wat is....
iemand nog tip's waar ik op moet letten met het kopen van die cilinder? hij zegt dat de hoonlijnen nog te zien zijn (voor oilie smering die dingen) en dat er 1 klein groefje inzit die bijna niet te voelen is...
Thanks
Om nog even mee te doen. Ik ook niet :* Net als dat jij bevriend bent met Anthony ben ik dat met Fred. Wat ik begrepen heb van Twins is dat een tunebeurt rond de 60 euro kost. Dit heeft Anthony me zelf verteld. Als je dan terugkomt en laat zien dat je het netjes hebt afgesteld e.d. dan wil hij een stapje verder gaan, kost je weer 60 euro. Hoeveel stappen het dan nodig heeft om je cilinder tot "de max" te krijgen weet ik niet en dat zal in het geval van Anthony denk ik per klant verschillen.Originally posted by Bart Nrg Mc2
Zeker weten dat ik nog NOOIT 180 euro heb betaald voor alleen een cilinder... Inclusief carter zou het wel een mooi prijsje zijn![]()
Ok..Originally posted by Titera
Ik heb die Team cilinder nu gekocht, die is getuned.
zal ik binnenkort de maten van alle poorten hierop zetten??
mischien handig voor m'n vraag.
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Waarom komt toch altijd weer die NG weer bovendrijven, met z'n ***-zuiger?
Originally posted by spiky
Ok..
Om nog ff terug te komen op de HR2,
Nelizz had 13PK op de testbank bij Jos Dijkman.
Deze cilinder is ongetuned en zo gemonteerd.
(verdere setup zie scooterbase van Nelizz )
Veel plezier iig met je Team!![]()
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Dus wij betalen het dubbele voor een inrijd-coating? Damn Joel, we worden al jaren gelicht bij het leven!
Naar mijn weten hadden alleen die hele oude Malossi-zuigertjes een coating die er na verloop zichtbaar van verdween?
Idd....Originally posted by Cloak
de topic ging over het bereik van de HR2..... is dit niet te meten op jou setup via een geblokkeerde run?
Ik kan je zeggen dat de grafiek er netjes uitziet, alleen doordat ze het gas loslieten en er weerop zetten ziet het er niet zo netjes uit, maar deze wordt vandaag/ morgen wel door spiky gepost.Originally posted by Gomer_pyle
Dit zegt ook weer niks, heb je mischien een grafiek?
Originally posted by Joël
Nee, de huidige zuigers hebben ook een coating. Duidelijk te zien aan het doffe/ matte oppervlak van de zuigers.
Het enige verschil is dat er eerst een grafiet-coating werd toegepast, en nu vlgs mij een coating met oa lood.
Het feit dat je voor een gegoten Evo70 zuiger 70 euro moet neerleggen is inderdaad je reinste oplichting...
Dan heb je meer waar voor je geld met een NG zuiger, dat is een prima vertex zuigertje waarvoor je heel wat minder betaalt omdat de zuiger niet geleverd wordt bij een racekit en de genoemde coating ontbreekt.