Hr2 Vs Hr4

het doel was d8 ik om met deze uitlaat de hr 2 te overtreffen dus ik denk niet dat ze een minder snelle uitlaat op de markt brengen...en mooi is die cker :)
 
vaag , waarom koop je een to fast for race en ga je hr4 testen , terwijl in de hebo fabriek wordt deze gemaakt voor een 70cc en aangezien een to fast een 80cc is, als ik jou was zou ik een fabrizi pijp testen deze is gemaakt voor 80cc en ze hebben daar dus ook rekening mee gehouden.
en dan kunnen jullie wel zeggen fabrizi is slecht afgewerkt enzo, maja dat is misschien bij de cilinder zo en aangezien niemand die pijp echt goed getest heeft zou ik voor een fabrizi gaan .
 
firefoxproject said:
vaag , waarom koop je een to fast for race en ga je hr4 testen , terwijl in de hebo fabriek wordt deze gemaakt voor een 70cc en aangezien een to fast een 80cc is, als ik jou was zou ik een fabrizi pijp testen deze is gemaakt voor 80cc en ze hebben daar dus ook rekening mee gehouden.
en dan kunnen jullie wel zeggen fabrizi is slecht afgewerkt enzo, maja dat is misschien bij de cilinder zo en aangezien niemand die pijp echt goed getest heeft zou ik voor een fabrizi gaan .

De fabrizi pijp is gemaakt voor een veel lager toerental als de 2F4R

Ik vind het niet vreemd dat de HR4 gebruikt wordt, ze gebruiken toch ook de team 2k4 @ 2F4R met mooie resulaten.

Maar ik had idd ook gewacht tot de 2F4R pijp uit is.
 
firefoxproject said:
als ik jou was zou ik een fabrizi pijp testen deze is gemaakt voor 80cc en ze hebben daar dus ook rekening mee gehouden.

Je kan wel merken, dat je nooit goed hebt gekeken, naar de specificaties van de fabrizi uitlaat... Laat staan, dat je hem getest hebt......
 
MotoManiaC said:
De fabrizi pijp is gemaakt voor een veel lager toerental als de 2F4R

Ik vind het niet vreemd dat de HR4 gebruikt wordt, ze gebruiken toch ook de team 2k4 @ 2F4R met mooie resulaten.

Maar ik had idd ook gewacht tot de 2F4R pijp uit is.


Is dat zo? Jij heb de timingen van de Fabrizi cilinders ook?
Ik kanje vertellen dat de Fabrizi 80cc kits gewoon 13K zullen draaien
 
als er iemand interesse heeft in zo'n hebo racing 4 pijp dan heb ik er nog 1tje nieuw liggen, 0km en is nog niet gemonteerd geweest ook ik vraag er 350 inclusief verzenden voor en het is voor piaggio.
 
malossi_aero said:
als er iemand interesse heeft in zo'n hebo racing 4 pijp dan heb ik er nog 1tje nieuw liggen, 0km en is nog niet gemonteerd geweest ook ik vraag er 350 inclusief verzenden voor en het is voor piaggio.

die heb je helemaal niet meer

Want ik heb hem *D
 
firefoxproject said:
vaag , waarom koop je een to fast for race en ga je hr4 testen , terwijl in de hebo fabriek wordt deze gemaakt voor een 70cc en aangezien een to fast een 80cc is, als ik jou was zou ik een fabrizi pijp testen deze is gemaakt voor 80cc en ze hebben daar dus ook rekening mee gehouden.
en dan kunnen jullie wel zeggen fabrizi is slecht afgewerkt enzo, maja dat is misschien bij de cilinder zo en aangezien niemand die pijp echt goed getest heeft zou ik voor een fabrizi gaan .

1. Standaard lopen de Fabrizi pijpen niet goed @ 2f4r, Tjek SA Sprinter maar.
2. Toeren heeft er nix mee te maken... Denk niet dat hier veel verschil inzit..
3. Veel mensen rijden met Speed 2004, een uitlaat gemaakt voor 7 Spoelers..
En naar mijn mening niet Perfect voor 2f4r(scoort Wel redelijk overigens)
4. Ik vind de HR4 meer in de buurt komen voor een 2f4r dan Speed 04
5. 2f4r uitlaat is er voorlopig nog niet,(mss toch maar gewoon op w88)
6. Meten is weten.. :)
 
vind de hr2 ,ook nog steeds erg mooi ,, die demper klem maakt et aan de ene kant nog net iets mooier :), maar denk zelf ook wel dat de hr4 iig gemaakt is om de hr2 te overtreffen, gwoon tijdje wachten ,dan komen de resultaten ook wel
 
Anders kick je een topic van een paar maandan oud zonder er iets aan toe te voegen :X
En persoonlijk vind ik de HR2 een stuk mooier dan de HR4, vooral die demperklem is lelijk. Maarjah, uiteidelijk gaat et om de prestaties -:-
 
efsane said:
Anders kick je een topic van een paar maandan oud zonder er iets aan toe te voegen :X
En persoonlijk vind ik de HR2 een stuk mooier dan de HR4, vooral die demperklem is lelijk. Maarjah, uiteidelijk gaat et om de prestaties -:-

"offtopic"

Deze persoon heeft eindelijk eens een keer de dearch gebruikt !
gebruikt men de search en wordt er gerageerd is het ook weer niet goed soms snap ik dat echt niet hier :|
Hr4 lijkt mij betere prestaties afgeven !

"offtopic"
 
Zullen we het "ik vind dit en dat mooier"-gedoe gewoon achterwege laten en topics niets voor nutteloze toevoegingen omhoog halen?
 
ik heb het gisteren getest.. HR 2 vs. HR 4 :)

E4Q44166.jpg


8)

AdiozZz
 
Last edited:
Back
Top