firefoxproject said:vaag , waarom koop je een to fast for race en ga je hr4 testen , terwijl in de hebo fabriek wordt deze gemaakt voor een 70cc en aangezien een to fast een 80cc is, als ik jou was zou ik een fabrizi pijp testen deze is gemaakt voor 80cc en ze hebben daar dus ook rekening mee gehouden.
en dan kunnen jullie wel zeggen fabrizi is slecht afgewerkt enzo, maja dat is misschien bij de cilinder zo en aangezien niemand die pijp echt goed getest heeft zou ik voor een fabrizi gaan .
firefoxproject said:als ik jou was zou ik een fabrizi pijp testen deze is gemaakt voor 80cc en ze hebben daar dus ook rekening mee gehouden.
MotoManiaC said:De fabrizi pijp is gemaakt voor een veel lager toerental als de 2F4R
Ik vind het niet vreemd dat de HR4 gebruikt wordt, ze gebruiken toch ook de team 2k4 @ 2F4R met mooie resulaten.
Maar ik had idd ook gewacht tot de 2F4R pijp uit is.
malossi_aero said:als er iemand interesse heeft in zo'n hebo racing 4 pijp dan heb ik er nog 1tje nieuw liggen, 0km en is nog niet gemonteerd geweest ook ik vraag er 350 inclusief verzenden voor en het is voor piaggio.
firefoxproject said:vaag , waarom koop je een to fast for race en ga je hr4 testen , terwijl in de hebo fabriek wordt deze gemaakt voor een 70cc en aangezien een to fast een 80cc is, als ik jou was zou ik een fabrizi pijp testen deze is gemaakt voor 80cc en ze hebben daar dus ook rekening mee gehouden.
en dan kunnen jullie wel zeggen fabrizi is slecht afgewerkt enzo, maja dat is misschien bij de cilinder zo en aangezien niemand die pijp echt goed getest heeft zou ik voor een fabrizi gaan .
efsane said:Anders kick je een topic van een paar maandan oud zonder er iets aan toe te voegen :X
En persoonlijk vind ik de HR2 een stuk mooier dan de HR4, vooral die demperklem is lelijk. Maarjah, uiteidelijk gaat et om de prestaties -:-