Toerenbereik HR2

Originally posted by Gomer_pyle
Dit zegt ook weer niks, heb je mischien een grafiek?
Hier de grafiek!
bankuitraainelizzklein.jpg
 
Gebruik ff de search jellerv.

Over de grafiek: Als dit een normale tovami meting is: Waarom alleen het stukje op zo'n lage snelheid getest en hoe kan het dat hij zo inzakt bij die snelheid? Of stellen de toerentallen andere snelheden voor dan gebruikelijk? Er is duidleijk veel afstelwerk aan de winkel...
 
ze lieten het gas los bij de meting en vervolgens weer volgas verder meten... Het was geen dip als je dat bedoelt!
 
als het al weleens een run is geweest, ik heb nog nooit een scoot linear in vermogen zien stijgen, en dan een op een punt topvermogen zien hebben, en dan weer zien zakken.

normaal loopt het toch altijd een beetje parabolish, uhm met een radius bedoel ik.

als het niet zo is, no hard feelings
 
ik ga morgen een 24 mm DO halen, jammer dat ik geen 28 haal maar dit is een mooie aanbieding, een VL13 en hebo spruitstuk haal ik er ook bij. Iemand hier nog ervaringen mee??

Lijkt me een leuke carb onder die MHR team stg.4 en HR2, ik hoop dat ik klaaswaal haal en vervoer heb :D, zou me eerste meeting worden 8P
 
Originally posted by BurN
als het al weleens een run is geweest, ik heb nog nooit een scoot linear in vermogen zien stijgen, en dan een op een punt topvermogen zien hebben, en dan weer zien zakken.

normaal loopt het toch altijd een beetje parabolish, uhm met een radius bedoel ik.

als het niet zo is, no hard feelings

Ga eens bij De Jager kijken.
Hun sprinter stijgd bijna liniair
 
Kijk nogeens naar de grafiek... Bij de Jager zie je een stijging van 5 naar 22pk, in deze grafiek is dat van 10,7 naar 13,0pk... Dus de grafiek kan echt wel echt zijn, waarom er zo gemeten is blijft een raadsel...... :D
 
Back
Top