Toerenbereik HR2

Originally posted by Titera
ik kreeg een PM van IS-tuning of ik daar een hebo NG wou kopen en optimaal voor de HR2 wou laten tunen.
Denk dat ik dat ga doen, dan weet ik cker dat ie er goed op loopt en krijg ik nog goede hulp van IS :D
Ik denk daarom Sander :)
IS pakt het slim aan door een PM te sturen en heeft waarschijnlijk goede info gegeven en dus hun hulp aangeboden.
 
Originally posted by Sander
Waarom nu weer IS-tuning? Dat vraag ik me echt zo erg af....er zijn meer mensen in "tjoenings-land" hoor!

Misschien maakt Ivo wel een leuk prijsje oid?
En Ivo is 50 euro goedkoper d8 ik dan bijv. koopmans voor het tunen van je cilinder....

Mensen waar het geld niet bij op de rug groeit kiezen dan voor zaken zoals IS/JS en 3BR
 
Ik was woensdag avond bij Josdijkman Samen met Nelizz en AreaFanatic.
Nelizz moest een pakkingset hebben voor zijn eigen Hebo Manston 2, dus Jos pakte een nieuwe HM2 om te kijken wat voor pakking set er bij zit.. en toen zagen we €290,- op de doos staan. Nelizz had er zelf ook €330,- voor betaald bij Jos.
Volgens Jos Dijkman is er een soort prijzenslag met die dingen!
S'avonds keek ik ff op www.scoots.nl en daar stond hij ook al zo goedkoop! :)
 
Originally posted by Sander
Bart bedoeld:

- Untuned EVO cilinder 13.800
- goed vermogen met hr2 = 13.800

Oftewel, Dit is een goede combinatie..

weet ik maar het staat er zo van met een untuned cil 13.8k ;)
 
Originally posted by [R]unner [R]eloaded
Misschien maakt Ivo wel een leuk prijsje oid?
En Ivo is 50 euro goedkoper d8 ik dan bijv. koopmans voor het tunen van je cilinder....

Mensen waar het geld niet bij op de rug groeit kiezen dan voor zaken zoals IS/JS en 3BR

Ik ga geen discussie hierover aan. Dat eindigt alleen maar in lange topics zonder uitkomst..

Maar sommige mensen willen kwaliteit, i.p.v. dremelwerk.
Alles is een afweging tussen kwaliteit en kosten. Dus ook in dit geval.
 
Originally posted by [R]unner [R]eloaded
Misschien maakt Ivo wel een leuk prijsje oid?
En Ivo is 50 euro goedkoper d8 ik dan bijv. koopmans voor het tunen van je cilinder....

Mensen waar het geld niet bij op de rug groeit kiezen dan voor zaken zoals IS/JS en 3BR

Er zijn ook scooterzaken die geen FKT-tarieven rekenen hoor :)
 
Originally posted by [R]unner [R]eloaded
Maar Mark ik zou als ik jou was dan voor die Hebo NG gaan en laten tunen door IS-Tuning op je Hebo R2 :)

Waarom komt toch altijd weer die NG weer bovendrijven, met z'n ***-zuiger? Snap nog steeds niet wat het bijzondere wat een NG is, behalve dat hij na tuning redelijk snel is, i.p.v. lachwekkend traag...
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Waarom komt toch altijd weer die NG weer bovendrijven, met z'n ***-zuiger? Snap nog steeds niet wat het bijzondere wat een NG is, behalve dat hij na tuning redelijk snel is, i.p.v. lachwekkend traag...

Dan zou ik idd eerder voor de anthena racing gaan, die heeft tenminste al fantsoenlijke zuiger en zijn std sneller als de ng.
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Waarom komt toch altijd weer die NG weer bovendrijven, met z'n ***-zuiger? Snap nog steeds niet wat het bijzondere wat een NG is, behalve dat hij na tuning redelijk snel is, i.p.v. lachwekkend traag...


Ws. omdat ie std geen reet kost ;)

Maar ik had alweer op MSN vernomen dat hij een aanbod had gekregen van een MHR Team fkt tuned...

Toen heb ik um aangeraden die te kopen en kijken wat het doet met zn hebo R2..... [die trouwens te koop staat ;)]
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Zeker weten dat ik nog NOOIT 180 euro heb betaald voor alleen een cilinder... Inclusief carter zou het wel een mooi prijsje zijn :)

Zie je wel, dat dit een eindeloze discussie zou worden :)?
 
Helemaal geen eindeloze discussie... Schijnbaar wil het publiek van Koopmans best 180 euro voor tuning betalen [een NG FKT Tuned is dan dus even duur als een standaard Speed ongeveer]... Zullen we het er maar op houden, dat Fred z'n zaakjes dan prima voor elkaar heeft? In Brabant betalen we een aantal euro-tientjes minder voor een flinke tune-beurt...
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Helemaal geen eindeloze discussie... Schijnbaar wil het publiek van Koopmans best 180 euro voor tuning betalen [een NG FKT Tuned is dan dus even duur als een standaard Speed ongeveer]... Zullen we het er maar op houden, dat Fred z'n zaakjes dan prima voor elkaar heeft? In Brabant betalen we een aantal euro-tientjes minder voor een flinke tune-beurt...

in noord holland noord ook
 
Back
Top