Ik bedoelde idd de Manston 2..Originally posted by [R]unner [R]eloaded
Bedoeld hebo manston 2
Maar die heb je niet voor 280 euri
Ik denk daarom SanderOriginally posted by Titera
ik kreeg een PM van IS-tuning of ik daar een hebo NG wou kopen en optimaal voor de HR2 wou laten tunen.
Denk dat ik dat ga doen, dan weet ik cker dat ie er goed op loopt en krijg ik nog goede hulp van IS
Originally posted by spiky
Ik bedoelde idd de Manston 2..
Bij Josdijkman ( www.josdijkman.nl )licht hij voor €290,-
en bij Vink in Delft ( www.scoots.nl ) licht hij voor €284,-
Originally posted by Sander
Waarom nu weer IS-tuning? Dat vraag ik me echt zo erg af....er zijn meer mensen in "tjoenings-land" hoor!
Originally posted by Sander
Bart bedoeld:
- Untuned EVO cilinder 13.800
- goed vermogen met hr2 = 13.800
Oftewel, Dit is een goede combinatie..
Originally posted by [R]unner [R]eloaded
Misschien maakt Ivo wel een leuk prijsje oid?
En Ivo is 50 euro goedkoper d8 ik dan bijv. koopmans voor het tunen van je cilinder....
Mensen waar het geld niet bij op de rug groeit kiezen dan voor zaken zoals IS/JS en 3BR
Originally posted by [R]unner [R]eloaded
Misschien maakt Ivo wel een leuk prijsje oid?
En Ivo is 50 euro goedkoper d8 ik dan bijv. koopmans voor het tunen van je cilinder....
Mensen waar het geld niet bij op de rug groeit kiezen dan voor zaken zoals IS/JS en 3BR
Originally posted by [R]unner [R]eloaded
Maar Mark ik zou als ik jou was dan voor die Hebo NG gaan en laten tunen door IS-Tuning op je Hebo R2
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Waarom komt toch altijd weer die NG weer bovendrijven, met z'n ***-zuiger? Snap nog steeds niet wat het bijzondere wat een NG is, behalve dat hij na tuning redelijk snel is, i.p.v. lachwekkend traag...
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Waarom komt toch altijd weer die NG weer bovendrijven, met z'n ***-zuiger? Snap nog steeds niet wat het bijzondere wat een NG is, behalve dat hij na tuning redelijk snel is, i.p.v. lachwekkend traag...
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Er zijn ook scooterzaken die geen FKT-tarieven rekenen hoor
Originally posted by [R]unner [R]eloaded
Ws. omdat ie std geen reet kost
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Zeker weten dat ik nog NOOIT 180 euro heb betaald voor alleen een cilinder... Inclusief carter zou het wel een mooi prijsje zijn
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Helemaal geen eindeloze discussie... Schijnbaar wil het publiek van Koopmans best 180 euro voor tuning betalen [een NG FKT Tuned is dan dus even duur als een standaard Speed ongeveer]... Zullen we het er maar op houden, dat Fred z'n zaakjes dan prima voor elkaar heeft? In Brabant betalen we een aantal euro-tientjes minder voor een flinke tune-beurt...