Hallo, Ik trek deze oude koe uit de sloot omdat ik het inmiddels zelf al heb getest,
Nu op me speed setup
Zoals je ziet heb ik de volgende pijpjes getest:
IS pijp : 22.48 pk (geel)
RPM - 13.8 volgens aim
Erg brede powerband - Zit meer in ivm met meegeleverde flens
KRD : 23.4 pk (blauw)
RPM - 14.1 a 14.2 volgens aim
Smallere powerband, maar loopt wel lang door, blijft goed vermogen leveren bij "overtoeren"
MK PR2 : 23.01 pk (wit)
RPM - +/- 13.4 volgens aim
Smalle powerband piekt niet al te hoog
Hebo Racing 2 : 23.47 pk (groen)
RPM - 13.8 volgens aim
Iets smallere powerband dan de c21, maar piekt hoger - Op straat loopt de HR2 beter ivm met sneller steigende powerband.
Yasuni C21 : 23.15 pk (rood)
RPM - 14.0 a 14.1 volgens aim
Erg brede powerband, loopt geleidelijk op , en blijft erg lang power leveren op hoge toeren.
Hier dan de Setup:
Mhr Speed -RsB-
Carters DD -RsB-
RsB Spruitje
Evo Membraan
28 Keihin - E13 Filter
Yasuni C21
Hebo P12 Asje
Hpi 2000
Malossi vario + Contraplaat
Malossi Overrange snaar
Polini Overrange poulies
Hebo verstelbaar
Primaire vertanding, Malossi 13/44
Secundaire vertanding, Polini 14/41
Ik post dit hier omdat er toenertijd ik de topic opende nogal minnetjes over he HR2 werdt gedaan, die uitlaat moet dus niet onderschat worden.
Uiteraard is het wel icm met Setup/Tuning maar iig een indicatie
Mzzls