Resultaat Test Run´s @ Koopmans Tuning

MephistO 70 EvO

VlieGen @ MhR SpeeD
hier het behaalde resultaat van me nieuwe setup:
11594


11595


ik had het plaatje het liefst geuped @ scooterbase maar ja dit is een alternatief.
sorry heb de foto genomen met webcam maar ja het is wel te zien zo...

Greetz
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

info

Sr Stealth

Cilinder Malossi Mhr Speed
Uitlaat Samba Competition
Krukas Polini Evo Pen 12
Carburateur 24Mm Mikuni FlatSlide
Vario Polini Evo
Koppeling Malossi Delta Clutch
Membraan Malossi Vl 14
Vertanding 70 Evo
Ontsteking Malossi Binnen Rotor

en natuurlijk nog wat ander pretspul ik was zondag ook @ nooddorp.

Greetz
 
Last edited:
geeikt

ja razma zei van wel en fred bevestigde dat nog tijdens de run :~
maar de scooter is voorlopig nog niet klaar ik mis nog een aantal belangerijke details, dat is een leuk klusje voor de winter :)

Greetz:W
 
Last edited:
Het lijkt mij erg hoog. Vraag me af wat ie op de tovami zou doen. EN ik vraag me ook af wat ie met een c20 zou doen.

Vermeld trouwens wel ff wie het cilindertje getuned heeft ;-)
 
Bank klopte NIET, eerste run was iets van 17+ pk en na 6 runs ofzo was het 21+ , kan dus NOOIT!!!!!! zonder dat er iets aan de motor is gedaan...:S:S:S:S:S:S:S ( ik was erbij )...ding werd steeds positiever.......

En zoals dat ding reed op Nootdorp, kan jezelf ook wel bedenken dat je FLINK te kort komt..............om aan DAT vermogen te komen................

Sorry dat ik zo reageer, maar ik word er niet goed van, AL DIE RARE GRAFIEKEN, die bij koopmans vandaan komen........


Alfonso
 
idd ivo,
Eerst maar eens ff bij mij langs om te kijken of het wel klopt.
Als het klopt is het een mooie prestatie.
We weten allemaal dat het een bijna onmogelijke taak is om boven de 20 uit te komen.
Dus bij deze een uitnodiging om het te checken bij mij........
Maar daar zullen ze wel niet op in gaan,hahahaha,denk ik.
Maar toch,het ziet er leuk uit.
greetzzz





Originally posted by Ufo
Het lijkt mij erg hoog. Vraag me af wat ie op de tovami zou doen. EN ik vraag me ook af wat ie met een c20 zou doen.

Vermeld trouwens wel ff wie het cilindertje getuned heeft ;-)
 
uitlaat vind ik zowieso een verkeerde keuze... dingetje is niet bepaald hoogtoerig...

zal me ook benieuwen wat ie doet met een c20...

verder leuke grafiek, ben eerder benieuwd naar wat ie op een tovami bank bij bijv tino zou doen:)
 
Last edited:
die met de (wat ik d8 dus) valerossi SR, ik heb hem wel gezien :)

Maare zoals Alfonso zegt, daar ging het niet zo vet om daar aan te komen...
 
En ik vond het een beetje vaag dat je met een NGK B8 bougie reed daar. We hadden eigenlijk ff moeten sprinten, dan hadden we een beter beeld gehad :)
 
Beeld was al gevormd :)

//OFFTOPIC Maaruhhh ed ik heb jou helemaal niet gezien daar :S

Al sprak je mij nou ff aan ofzo :? OFFTOPIC//
 
Ik was er toch echt hoor Xander :) .
Je hebt me toch wel zien rijden. Had helaas niet de tijd om iedereen aan te spreken... Volgende keer weer.

Even ontopic, ik heb nog met zo'n gast gesproken die die Valerossi SR in elkaar zou hebben gezet. Was jij dat nou MephistO 70 EvO? Nee toch?
 
Laat is het zo zeggen , ALS er iemand met 20+pk reed ( laat staan 19...) dan viel die scoot onwijs op..... ( er was geen enkele scoot die ECHT, boven alles uitstak.....)

Je mag in je handen knijpen als je 16+ hebt.......

Alfonso
 
Originally posted by EdvolutioN
Ik was er toch echt hoor Xander :) .
Je hebt me toch wel zien rijden. Had helaas niet de tijd om iedereen aan te spreken... Volgende keer weer.

Even ontopic, ik heb nog met zo'n gast gesproken die die Valerossi SR in elkaar zou hebben gezet. Was jij dat nou MephistO 70 EvO? Nee toch?


Wat ik er van weet edvolution is dat de scooter van mephist is en dat hij hem samen met jeffery in mekaar heeft gezet.
 
Back
Top