Resultaat Test Run´s @ Koopmans Tuning

Originally posted by Ufo
Het lijkt mij erg hoog. Vraag me af wat ie op de tovami zou doen. EN ik vraag me ook af wat ie met een c20 zou doen.

Vermeld trouwens wel ff wie het cilindertje getuned heeft ;-)

Cilinder is niet getuned....
maar ja wil graag ff op de tovami lijkt/leek mij toch ook wat precieser maar ben wel erg benieuwd hoeveel het scheelt...?, ik ben er ook niet vanuit gegaan dat de test runs klopte het leek me alleen wel ff leuk om de pics te delen.

Greetz

Originally posted by Enrico@nrg
Wel lollig.. Is het geen idee om al die mensen die op koopmans bank geweest zijn op 1 dag op dynojetbank te doen:);)
Mja wel irritant dat er vaak verschillende resultaten uit verschillende testbanken komen.

Wel leuk dat je het hebt gepost, sommige mensen geloven bepaalde mensen sneller dan andere. Het is inderdaad een keertje leuk/verstandig om een keer op een andere bank te gaan testen en daar verglijkingen uit te gaan trekken. Ik ben benieuwd. ;)

Greetzz DAW

Zet je eens naast Xander van IST ! En doe eens een Sprintje !!

Haalt bij ons 19.2 pk ! Afgaan zul je !!!

Runs doe je op dezelde bank en dan kun je spreken .

Weldra doen we een grote test tussen : C20,Kundo Racing,Evo,Mhr,Hebo Racing III,Jolly Moto,TJT GP-F1.

Xander, ben je kandidaat of Alfonso !? Kom maar af He !

cker

Originally posted by DAW
Wel leuk dat je het hebt gepost, sommige mensen geloven bepaalde mensen sneller dan andere. Het is inderdaad een keertje leuk/verstandig om een keer op een andere bank te gaan testen en daar verglijkingen uit te gaan trekken. Ik ben benieuwd. ;)

Greetzz DAW

Ik ook ben heel erg benieuwd nou zal het me niet zo zeer echt boeie hoeveel pk ik wel heb maar het is wel leuk om het verschil te checken

over die speed cilinder dit is mijn 1e een maatje van me heeft er toen 1 bij ivo laten doen maar die wand is er uitgelopen...

en ik ga niet lopen sprinten met iedereen ik gooi ´m gewoon op de tovami en verglijk dan wel.

Greetz.

Re: cker

Originally posted by MephistO 70 EvO
en ik ga niet lopen sprinten met iedereen ik gooi ´m gewoon op de tovami en verglijk dan wel.

Dat is echt een van de domste uitspraken die ik de laatste tijd gehoord heb zeg, damn.

Wat moet je nou met pk's, je moet vooruit en het liefst zo hard mogelijk, en de enige manier om dat te kunnen meten is sprinten...

voorlopig niet

ja dat doe ik wel tegen de tijd dat het weer fatsoenlijk weer word en als me scoot af is want dat is die nog niet.
of er moet nog een relaxte meeting komen in de buurt van alphen?

greetz

dat zou natuurlijk ideaal zijn , maar ja ik zie het niet zo snel gebeuren eigenlijk, maar het idee is goed lijkt me erg gaaf
misschien dat er iets te regelen is??
moeten we wel tovami bank regelen zijn we ook van dat gezeik van mijn grafiek af
Greetz.

Originally posted by Alexander
Is geen gezeik op jou grafiek gewoon een reactie die je kon verwachten.

ja ok maar er staat niet zon reactie van:
hallo ik ben piet en heb 20+
iedereen weet dat die bank afwijkt (ook ik) daarom heb ik het er ook duidelijk bijgezet maar ga binnekort denk ff langs Gjb.

Greetz.

Originally posted by Alexander
Is geen gezeik op jou grafiek gewoon een reactie die je kon verwachten.

ja ok maar er staat niet zon reactie van:
hallo ik ben piet en heb 20+
iedereen weet dat die bank afwijkt (ook ik) daarom heb ik het er ook duidelijk bijgezet maar ik ga binnekort langs Gjb. en dan zie ik daar wel wat ie doet op de tovami (of is die bank ook niet goed?) ik hoor t wel

Greetz.

sorry drukte i.p.v. edit op quote :'(

Back